Από τη "γέννησή" του, ο οίκος Burberry υπήρξε συνώνυμος με τη βρετανική πολυτέλεια. Αν και το χαρακτηριστικό check print του και οι iconic καμπαρντίνες του θεωρούνται σύμβολα διαχρονικής κομψότητας, η beauty σειρά του δεν είχε γνωρίσει την επιτυχία που θα περίμενε κανείς- στον τομέα του μακιγιάζ τουλάχιστον.
Η "μαμά" εταιρεία Coty επιβεβαίωσε τώρα τη δυναμική επιστροφή του οίκου στην beauty σκηνή, ύστερα από αρκετούς μήνες εστίασης στα αρώματα. Η σειρά Burberry Beauty θα επαναλανσαριστεί δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο μακιγιάζ και πιο συγκεκριμένα σε προϊόντα βάσης και χειλιών.
Η νέα γκάμα των προϊόντων του θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το Beyond Wear Perfecting Matte Foundation με "Trench Protect” Technology, η οποία σύμφωνα με τον οίκο είναι εμπνευσμένη από το ύφασμα του iconic Burberry trench coat, αλλά και τα νέα Burberry Kisses για τα χείλη.
Το αναζωογονημένο ενδιαφέρον για τη σειρά ομορφιάς έρχεται μετά από μια δεκαετία από το αρχικό λανσάρισμά της το 2010. "Όταν κάναμε μακιγιάζ, ένιωθα ότι κάτι έλειπε", είχε πει ο τότε δημιουργικός διευθυντής Christopher Bailey στον Τύπο. "Ήταν cakey ή απλά τα λάθος χρώματα, οι λάθος τόνοι, το λάθος πνεύμα για το μακιγιάζ. Ήθελα να είναι ένα είδος αβίαστης κομψότητας", είχε προσθέσει μιλώντας για το λόγο δημιουργίας της συλλογής.
Τα επόμενα χρόνια, η Burberry Beauty αντάλλαξε χέρια πριν καταλήξει κάτω από το τιμόνι του πολυεθνικού ομίλου ομορφιάς Coty. Η κατηγορία αρωμάτων του Burberry Beauty γνώρισε μια πληθώρα επιτυχιών, συμπεριλαμβανομένου του πρόσφατα αποκαλυφθέντος αρώματος "Goddess" με πρωταγωνίστρια της καμπάνιας την Emma Mackey.