Πώς να αποκτήσετε πλούσια, υγιή μαλλιά

Τα μυστικά των hair experts.

Δεν υπάρχει γυναίκα που να μην θέλει υγιή, πλούσια μαλλιά με όγκο. Το αμερικάνικο Harper's Bazaar μίλησε με έναν τριχολόγο και με celebrity hairstylists, που αποκάλυψαν όλα τα μυστικά τους για πραγματικά εντυπωσιακά μαλλιά.

Σωστή διατροφή

Σύμφωνα με την τροχολόγο Michelle Blaisure, ένα καθημερινό διαιτολόγιο πλούσιο σε καλά λιπαρά είναι απαραίτητο για πλούσια και υγιή μαλλιά. "Ενώ η γενετική καθορίζει την υφή των μαλλιών, η διατροφή παίζει κάποιο ρόλο στο πώς εκφράζονται τα γονίδια", λέει. "Φροντίστε να καταναλώνετε μεγάλη ποσότητα καλής ποιότητας πρωτεΐνης και καλά λιπαρά, όπως το ελαιόλαδο, και τα Ω3", προσθέτει. Η ίδια προτείνει την κατανάλωση τροφών, όπως ο σολομός, τα αβοκάντο, οι ξηροί καρποί, τα λαχανικά και τα φρούτα. 

Τα κατάλληλα προϊόντα

Οι διαφορετικοί τύποι μαλλιών απαιτούν συγκεκριμένα προϊόντα που καλύπτουν τις ακριβείς ανάγκες τους. Η senior stylist Jenny Balding υποστηρίζει πως οι γυναίκες με λεπτή τρίχα θα πρέπει να επιλέγουν σαμπουάν και κοντίσιονερ για όγκο, ενώ εκείνες με πιο χοντρή τρίχα, θα πρέπει να προτιμούν τα προϊόντα που ελέγχουν το φριζάρισμα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μην πλένετε υπερβολικά πολύ τα μαλλιά

Σύμφωνα με την hairstylist Lucy Flora, το Νο.1 λάθος που κάνουν οι πελάτες της είναι ότι πλένουν υπερβολικά πολύ τα μαλλιά τους. "Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για τη λάμψη των μαλλιών από τα φυσικά τους έλαια", λέει. Μπορείτε να τα διανείμετε σε όλο το μήκος των μαλλιών με απαλό βούρτσισμα.

Η υγεία του τριχωτού

"Το τριχωτό της κεφαλής έχει ένα πλούσιο μικροβιότοπο βακτηρίων και μυκήτων απαραίτητο για να κρατήσει το δέρμα και τα μαλλιά υγιή", εξηγεί η Blaisure. Το μη επαρκές λούσιμο και η χρήση προϊόντων με σκληρά χημικά, οδηγεί σε δερματικά προβλήματα που επηρεάζουν αρνητικά την ανάπτυξη των τριχών. "Το δέρμα είναι η πρώτη γραμμή άμυνας έναντι των τοξινών και των περιβαλλοντικών επιθέσεων. Όταν το τριχωτό έχει δερματικά προβλήματα, δεν μπορεί να αμυνθεί", λέει. "Η διατήρηση μιας υγιούς ισορροπίας υγρασίας και φυσικών ελαίων είναι σημαντική στο τριχωτό της κεφαλής, όπως είναι στο πρόσωπό σας".

Η master stylist Linda de Zeeuw προτείνει να κάνετε μασάζ στο τριχωτό προκειμένου να ενεργοποιήσετε την κυκλοφορία του αίματος και να αποφεύγετε να πλένετε τα μαλλιά σας περισσότερο από τρεις φορές την εβδομάδα για να διατηρήσετε το τριχωτό σας υγιές. Η De Zeeuw προειδοποιεί επίσης πως η υπερβολική χρήση ξηρού σαμπουάν μπορεί να φράξει τους θύλακες των τριχών, εμποδίζοντας την ανάπτυξη των μαλλιών.

Συμπληρώματα διατροφής

Η κατανάλωση μιας πολυβιταμίνης και ενός συμπληρώματος δαιτροφής για τα μαλλιά μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά, σύμφωνα με την Balding. Η Blaisure συμφωνεί, προσθέτοντας ότι ορισμένες βιταμίνες, μέταλλα και λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για την υγιή λειτουργία των τριχοθυλακίων. "

Μειώστε τη χρήση heat tools

H Balding τονίζει πως η μείωση της χρήσης των heat tools μπορεί να αλλάξει δραματικά την υγεία των μαλλιών. Εάν δεν μπορείτε να αποχωριστείτε το σεσουάρ και την πρέσα, τότε προτείνει τη χρήση ενός heat protectant spray για την προστασία τους από τη θερμότητα. 

Σωστό βούρτσισμα

"Το τακτικό βούρτσισμα μπορεί να επηρεάσει το πάχος των τριχών", λέει η Blaisure, καθώς βοηθά στη διανομή των φυσικών ελαίων. "Το καθημερινό βούρτσισμα, ανεξάρτητα από την υφή των μαλλιών", θα βοηθήσει επίσης στην απολέπιση του τριχωτού της κεφαλής και την απομάκρυνση των νεκρών τριχών", λέει η Balding. Η χρήση πλαστικών βουρτσών αντενδείκνυται καθώς μπορούν να καταστρέψουν τα μαλλιά και να αυξήσουν το φριζάρισμα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ