Βιταμίνη Α για την ακμή, τις ρυτίδες, τη σύσφιξη

Η βιταμίνη Α είναι πραγματικός δυναμίτης, τόσο για την αντιγήρανση όσο και για τη φροντίδα της ακμής

Η ρετινόλη προέρχεται από τη βιταμίνη Α και είναι πραγματικά πολύτιμη για πολλές διαδικασίες του δέρματος.

Αυξάνει την κυτταρική ανανέωση, διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης και μειώνει τις δυσχρωμίες της επιδερμίδας. Τα προϊόντα με ρετινόλη μπορούν να αντιμετωπίσουν και να προλάβουν τα πάντα, από κυστική ακμή και έκζεμα μέχρι ρυτίδες και σκούρες κηλίδες που έχουν προκληθεί από τον ήλιο.

Δεν είναι όμως όλες οι ρετινόλες ίδιες. Είναι σημαντικό να επιλέξετε μια κρέμα με τη σωστή περιεκτικότητα σε ρετινόλη για τις ανάγκες της επιδερμίδας σας, ειδικά αν το δέρμα σας είναι πιο ευαίσθητο. Ξεκινήστε με ένα χαμηλό ποσοστό όπως 0,025% ή 0,25% για τους περισσότερους τύπους δέρματος. Για πιο ανθεκτικό δέρμα με περισσότερες φθορές, όπως κηλίδες ή ρυτίδες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 1% ή 2%, εφόσον το δέρμα σας το ανέχεται.

Τι πρέπει να ξέρετε για τη βιταμίνη Α;

-Η βιταμίνη Α είναι πραγματικά σημαντική για την καλή υγεία της επιδερμίδας.

-Εάν έχετε ανεπάρκεια, θα τη δείτε ως ξηρό δέρμα που ξεφλουδίζει.

-Σε ό,τι αφορά στη διατροφή σας, μπορείτε να πάρετε βιταμίνη Α με δύο τρόπους: βιταμίνη Α και βήτα καροτένιο. Η βιταμίνη Α βρίσκεται σε τροφές όπως μοσχάρι, συκώτι, αβγά και γαλακτοκομικά προϊόντα. Το βήτα καροτένιο, από την άλλη πλευρά, μετατρέπεται σε βιταμίνη Α μέσα στο σώμα.

-Οι διατροφικές του πηγές συμπεριλαμβάνουν τα καρότα, τις γλυκοπατάτες, το σπανάκι, το kale και τα βερίκοκα. Βασικά, όλες οι πορτοκαλί τροφές.

-Για υγιές δέρμα, προσπαθήστε να συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας μία από αυτές τις τροφές κάθε μέρα.

Πηγή: Madamefigaro.gr