Positive Beauty | Γιατί η λέξη "κανονικός" αφαιρείται από το λεξιλόγιο της ομορφιάς;

Η προσπάθειά της Uniliver να βοηθήσει στον τερματισμό των διακρίσεων και να υποστηρίξει ένα πιο περιεκτικό όραμα για την ομορφιά.

Αλήθεια, τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο "κανονική επιδερμίδα"; Η ακνεϊκή επιδερμίδα, η ξηρή, η λιπαρή, δεν είναι όλες "κανονικές";

Η Unilever στο πλαίσιο του λανσαρίσματος του νέου οράματός της με τίτλο "Θετική Ομορφιά" ανακοίνωσε διεθνώς ότι θα αφαιρέσει τη λέξη "κανονικός" (normal) από όλες τις συσκευασίες και τη διαφήμιση όλων των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ομορφιάς που θα είναι δίκαιη και χωρίς αποκλεισμούς, καθώς και βιώσιμη για τον πλανήτη μας.

Η απόφαση να αφαιρεθεί η περιγραφή "κανονικός" από τα προϊόντα είναι ένα από τα πολλά βήματα που κάνει η εταιρεία για να αμφισβητήσει τα στερεοτυπικά ιδανικά ομορφιάς, στην προσπάθειά της να βοηθήσει στον τερματισμό των διακρίσεων και να υποστηρίξει ένα πιο περιεκτικό όραμα για την ομορφιά. Έρχεται την περίοδο που η παγκόσμια έρευνα για τις εμπειρίες των ανθρώπων από τη βιομηχανία ομορφιάς αποκαλύπτει ότι η χρήση του όρου "κανονικός" για να περιγράψει τα μαλλιά ή το δέρμα μας κάνει τους περισσότερους ανθρώπους να αισθάνονται αποκλεισμένοι.

Εκτός από την κατάργηση του όρου "κανονικός", η Unilever δεσμεύεται να μην αλλάζει με ψηφιακές τεχνικές το σχήμα, το μέγεθος, την αναλογία του σώματος ή το χρώμα του δέρματος ενός ατόμου στις διαφημίσεις της και να αυξήσει τον αριθμό των διαφημίσεων που απεικονίζουν άτομα από διάφορες ομάδες που υπο-εκπροσωπούνται.

Επιπλέον, δεσμεύεται να εντείνει τις προσπάθειές της για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, συμβάλλοντας στην προστασία και την αναβίωση 15 εκατ. στρεμμάτων γης, δασών και θάλασσας μέχρι το 2030, αλλά και χρησιμοποιώντας πιο φυσικά, βιοδιασπώμενα και αναγεννητικά συστατικά. Παράλληλα, συνεχίζει να υποστηρίζει την απαγόρευση δοκιμών σε ζώα, έχοντας μάλιστα λάβει πιστοποίηση PETA.