Η Naomi Watts λανσάρει το δικό της beauty brand αφιερωμένο στις γυναίκες στην εμμηνόπαυση

H ηθοποιός φιλοδοξεί η Stripes να μην είναι ένα ακόμα κοινότυπο celebrity beauty brand.

Πλάι στις δύο υποψηφιότητες για βραβείο Oscar, η Naomi Watts μπορεί να προσθέσει τώρα στο βιογραφικό της τη δημιουργία του δικού της beauty brand. Ξεκινώντας επίσημα στις 18 Οκτωβρίου σε συνεργασία με την Amyris, η αποστολή του brand της, Stripes, είναι να ανοίξει τη συζήτηση γύρω από την εμμηνόπαυση μέσω μιας γκάμας προϊόντων -συμπεριλαμβανομένου ενός δροσιστικού face mist, ενός ενυδατικού κολπικού τζελ και ενός προβιοτικού συμπληρώματος- ειδικά σχεδιασμένων έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των γυναικών άνω των 40.

Διαβάστε Επίσης

"Λατρεύω πραγματικά την περιποίηση του δέρματος και έγινε ολοφάνερο ότι δεν υπήρχε χώρος για τις γυναίκες αυτής ακριβώς της ηλικιακής ομάδας να δουν τον εαυτό τους να αντικατοπτρίζεται στην αφήγηση και στα μέσα ενημέρωσης" , λέει η ίδια στο αμερικανικό Harper's Bazaar. Όπως αποκαλύπτει, η ιδέα δημιουργίας ενός brand, αφιερωμένου στις γυναίκες στην εμμηνόπαυση, αναπτύχθηκε αφού βίωσε η ίδια τα συμπτώματά της. "Ένιωθα λίγο απογοητευμένη και μόνη κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου", λέει η Watts για το ταξίδι της. "Και είχα ήδη περάσει μια περίοδο μυστικότητας και ντροπής γύρω από τη γονιμότητά μου, οπότε ήμουν αποφασισμένη να μην ξαναπεράσω αυτή τη μυστικότητα και την ντροπή. Στην πραγματικότητα, δεν ήξερα καν πώς να μιλήσω στους γιατρούς γι' αυτό, πώς να μιλήσω σε φίλους γι' αυτό. Και όποτε το προσπαθούσα, δεν ένιωθα ότι ήταν ανοιχτοί για συζήτηση".

"Το γεγονός ότι δεν υπάρχει εκπαίδευση εκεί μας δίνει ένα τρομερό μήνυμα που βασικά μας λέει: 'Είναι το τέλος, είσαι αόρατος από εδώ και πέρα, δεν είσαι σχετικός' και αυτό είναι παρωδία", λέει. Στόχος της, όπως εξηγεί, είναι η Stripes να γίνει όχι μόνο μια κοινότητα για γυναίκες, αλλά και ένας πόρος για τις νεότερες γενιές για να έχουν έναν ανοιχτό διάλογο για αυτήν την "αλλαγή".

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Stripes δεν είναι η πρώτη "εισβολή" της Watts στον χώρο της ομορφιάς, καθώς το 2014 συνδημιούργησε τη διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών ONDA Beauty με 80 διαφορετικές μάρκες προϊόντων.

Διαβάστε Επίσης