To νέο hotspot για δυσεύρετα αρώματα και προϊόντα περιποίησης από όλον τον κόσμο

Οι δύο φίλες Αφροδίτη Δωρίτη και Ίλια Παπαλέξη ένωσαν το πάθος τους για τα niche προϊόντα ομορφιάς και μιλούν στο Harper’s Bazaar Greece για τη δημιουργία του καταστήματος Lime & Teal.

Το υψηλής αισθητικής beauty concept store Lime & Teal στο Ψυχικό είναι το νέο talk of the town, καθώς διαθέτει σε αποκλειστικότητα δυσεύρετα αρώματα και προϊόντα περιποίησης από το Παρίσι, τη Φλωρεντία, τη Βενετία, το Μιλάνο, το Σεν Τροπέ. Τα προϊόντα αυτά είναι το μυστικό ομορφιάς πολλών διασήμων, όπως τα Lorenzo Villoresi και τα QMS Medicosmetics, που χρησιμοποιούνται στα spa πολυτελών ξενοδοχείων ανά τον κόσμο.

H.B.: Τι σας ώθησε να κάνετε ένα νέο επαγγελματικό βήμα ανοίγοντας το κατάστημα Lime & Teal πριν από σχεδόν έναν χρόνο;

Α.Δ. & Ι.Π.: Μας συνδέει μια μακροχρόνια φιλία και αλληλεκτίμηση. Στις συναντήσεις μας πάντοτε μεγάλο κομμάτι της συζήτησής μας είχε το κοινό μας πάθος για τα ιδιαίτερα και σπάνια καλλυντικά που είχαμε γνωρίσει από πολύ μικρές η καθεμία στα ταξίδια της στο εξωτερικό. Παράλληλα, πάντοτε μας απασχολούσε το γεγονός ότι δεν υπήρχε ένας χώρος στην Αθήνα που να είναι αφιερωμένος αποκλειστικά στο niche cosmetic culture. Έτσι, πριν από ενάμιση χρόνο είχαμε την ιδέα να ξεκινήσουμε μια επιχείρηση που θα κάλυπτε αυτό το κενό. Επτά μήνες αργότερα το Lime & Teal άνοιγε τις πόρτες του στο Ψυχικό προσφέροντας έναν χώρο όπου γυναίκες και άνδρες μπορούν να γνωρίσουν αυτό τον μαγικό κόσμο των πραγματικά niche καλλυντικών μέσα σε ένα περιβάλλον πολυτέλειας, άνεσης και ευγενικής εξυπηρέτησης.

H.B.: Με ποια κριτήρια προτείνετε ένα άρωμα που θα ταιριάζει στην προσωπικότητα ενός πελάτη σας;

A.Δ.: Τα πρώτο και βασικό κριτήριο είναι το πώς θέλει να νιώθει όταν φοράει ένα άρωμα, κάτι που μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τις ώρες της ημέρας ή τη φάση της ζωής του. Άλλες φορές μπορεί να θέλει να αποπνέει καθαριότητα, άλλες αισθησιασμό. Συνεπώς, το να καταλάβεις πώς θέλει να νιώθει όταν φοράει ένα άρωμα είναι πολύ σημαντικό.

Ι.Π.: Μετά από μια σύντομη συζήτηση με τον πελάτη σχηματίζουμε μια εικόνα για τις προτιμήσεις του σχετικά με τις νότες αρώματος που τον ελκύουν αλλά και για τη διάθεσή του και την περίσταση στην οποία θα ήθελε να το φορέσει. Κατόπιν προτείνουμε συγκεκριμένα αρώματα και σχεδόν πάντα οι προτάσεις μας ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς.

Η.Β.: Θεωρείτε πως τα niche αρώματα κατακτούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς καλλυντικών;

Α.Δ.: Αδιαμφισβήτητα ο κόσμος αναζητά το ποιοτικό και το λιγότερο εμπορικό. Θέλει να νιώθει μοναδικός.

Ι.Π.: Ναι, όλοι πια ενημερώνονται και ενδιαφέρονται να βρουν κάτι ιδιαίτερο, εξαιρετικής ποιότητας, που θα τους κάνει να ξεχωρίζουν. Παράλληλα, ο κόσμος πλέον αναζητά προϊόντα που παράγονται μόνο από φυσικές πρώτες ύλες εξαιρετικής ποιότητας και δεν προκαλούν καμία παρενέργεια στο σώμα και στον οργανισμό. Αυτό μόνο τα προϊόντα των luxury niche εταιρειών μπορούν να το καλύψουν.

Η.Β.: Πώς σας επηρέασε η ελληνική αγορά στην επιλογή των εταιρειών που βρίσκει κανείς στο Lime & Teal;

Ι.Π.: Η επιλογή μιας εταιρείας μοιάζει με ιεροτελεστία. Καθημερινά κάνουμε έρευνα στην παγκόσμια αγορά και αναζητούμε τις νέες τάσεις. Για να φτάσει μια εταιρεία να επιλεγεί και να συγκαταλεγεί στη λίστα των εταιρειών που αποκλειστικά αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα, πρέπει τα προϊόντα της να είναι υψηλής ποιότητας, αλλά και η παρουσίασή τους να είναι κομψή και μοναδική. Ταυτόχρονα, τα υλικά που χρησιμοποιεί για την παραγωγή των προϊόντων πρέπει υποχρεωτικά να είναι φυσικά, να μην περιέχουν χημικά, συντηρητικά και οπωσδήποτε να μην κάνει τεστ σε ζώα. Αφού όλοι οι αυτοί οι όροι πληρούνται, η συγκεκριμένη εταιρεία θα πρέπει να έχει και μια μικρή ή μεγάλη πραγματική ιστορία ιστορία πίσω από τη δημιουργία των προϊόντων της, κάτι που εξασφαλίζει αυτή τη μοναδικότητα και τη μαγεία που έχουν όλες οι εταιρείες που αντιπροσωπεύουμε. Τελικό κριτήριο αποτελεί το να έχει η εταιρεία το προφίλ που ταιριάζει στις συνήθειες και την αισθητική μιας μεσογειακής χώρας, όπως η Ελλάδα.

H.B.: Τι διαφοροποιεί τα προϊόντα που διατίθενται στο Lime & Teal;

Α.Δ.: Κάνουν αυτά που υπόσχονται! Επίσης, ο κάθε πελάτης μας έχει εξατομικευμένη αντιμετώπιση. Ασχολούμαστε προσωπικά, ώστε να δώσουμε αυτό που χρειάζεται αλλά και πιστεύουμε ότι του ταιριάζει. Αυτό, όπως καταλαβαίνετε, απαιτεί γνώση των προϊόντων αλλά και αγάπη για την ικανοποίηση του πελάτη.

H.B.: Υπάρχει κάποια εταιρεία που λείπει από το κατάστημα και θα θέλατε να συμπεριλάβετε στο portfolio της επιχείρησής σας;

Α.Δ.: Σίγουρα μας λείπει μια δυνατή σειρά μακιγιάζ, αλλά με το νέο έτος θα ενταχθεί στην γκάμα μας. Επίσης, θα θέλαμε να επενδύσουμε και στα niche οικιακά απορρυπαντικά.

H.B.: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα;

Α.Δ.: Οι βούρτσες και τα αξεσουάρ μαλλιών του Alexandre de Paris, τα θρυλικά αρώματα του Robert Piguet και τα αρώματα από Murano του οίκου The Merchant of Venice.

I.Π.: Το άρωμα "Fleur Nocturne" της Isabey, οι κρέμες περιποίησης προσώπου της QMS Medicosmetics, τα αγνά αφρόλουτρα της Place des Lices και οι ενυδατικές λοσιόν σώματος της The Merchant of Venice.

H.B.: Ποια προϊόντα που αγαπούν οι διάσημοι μπορεί να βρει κανείς στο Lime & Teal;

Α.Δ.: Από τη Μαρία Κάλλας μέχρι τη Σοράγια της Περσίας, όλες οι εστεμμένες και οι διάσημες ηθοποιοί των δεκαετιών του ’60 και του ’70 χτενίζονταν αλλά και χρησιμοποιούσαν τα αξεσουάρ μαλλιών του Alexandre de Paris. Επίσης, το άρωμα "Fraças" του Robert Piguet το έχουν φορέσει η Γκρέις Κέλι, η Μαντόνα και πολλές άλλες διάσημες.

H.B.: Ποιοι είναι οι μελλοντικοί σας στόχοι;

I.Π.: Αυτό που πρώτα μας ενδιαφέρει είναι η καταξίωση του Lime & Teal στο μυαλό και στη συνείδηση του κοινού. Η επέκταση σε άλλα καταστήματα ήταν μέσα στα αρχικά μας πλάνα και φυσικά παραμένει.

info
Lime & Teal: Περικλέους 4, Νέο Ψυχικό
ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ: IOANNA TZETZOUMI. ΜΑΚΙΓΙΆΖ: @KATERINANTRIKOU. ΜΑΛΛΙΆ: @GEORGEDUSHI. HB CR