Η λίστα με τις τροφές για υγιή μαλλιά και δέρμα

Σούπερ τροφές για να διατηρήσετε την υγεία των μαλλιών και του δέρματός σας.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Παρότι η σωστή φροντίδα της επιδερμίδας και των μαλλιών είναι ανεκτίμητη όταν επενδύετε οικονομικά σε αυτή, μην παραβλέπετε τη σημασία της διατροφής σας. Επενδύστε σούπερ τροφές για υγιή μαλλιά και δέρμα.

Είναι όμως σημαντικό να λάβετε υπόψη σας την επίδραση που έχουν κάποια τρόφιμα στην εμφάνισή σας. Θέλετε λαμπερά μαλλιά ή πιο ισορροπημένη επιδερμίδα; Αποκαλύπτουμε τις σούπερ τροφές για την ομορφιά σας.

Βρώμη

Είναι γεμάτη με κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βιταμίνη Ε. Όλα συστατικά που θα κάνουν το δέρμα σας να λάμπει. Είναι επίσης καλή για εκείνους που νιώθουν αγχωμένοι, οπότε αντί για το πρωινό σου τοστ προτίμησε ένα μπολ με βρώμη και γάλα.

Αβοκάντο

Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και καλά λιπαρά, κάνοντάς το κορυφαία επιλογή αν έχεις αρχίσει να ανησυχείς για τις ρυτίδες. Μια ιδέα είναι να ψιλοκόψετε μισό αβοκάντο και να το προσθέσετε στη σαλάτα ή στο σάντουιτς σας.

Ραδίκια

Μπορεί να ακούγεται παράξενη επιλογή, αλλά μην νομίζετε ότι θα σαςυ πούμε να αρχίσετε να τα μασουλάτε. Απολαύστε τα βραστά ή πιείτε ένα αφέψημα από αποξηραμένα ραδίκια. Τα φύλλα του περιέχουν ουσίες που βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού σου.

Κολοκυθόσποροι

Μπορεί να είναι μικροί, είναι όμως πολύτιμοι για φροντίδα της ομορφιάς σας. Οι κολοκυθόσποροι είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά χάρη στα υψηλά επίπεδα ψευδάργυρου και βιταμίνης Ε που περιέχουν. Βοηθούν το σώμα σας να αυτοκαθαριστεί, έτσι το δέρμα θα αποκτήσει πιο ομοιόμορφη απόχρωση, θα μειωθούν οι δυσχρωμίες και οι κηλίδες και η επιδερμίδα σας θα ανανεώνεται καλύτερα.

Φράουλες

Αυτά τα ζουμερά φρούτα είναι γεμάτα με βιταμίνη C και άλλα αντιοξειδωτικά, που σημαίνει πως εμποδίζουν τις ελεύθερες ρίζες -οι οποίες μπορεί να επιταχύνουν τη διαδικασία της γήρανσης- να επιδράσουν στο δέρμα. Οι φράουλες βοηθούν επίσης στη μείωση των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος κάτω από τα μάτια, ενώ το σαλικυλικό οξύ που περιέχουν είναι ένα αποτελεσματικό καθαριστικό για το πρόσωπο.

Νεροκάρδαμο

Δρα σαν φυσικό αντιβιοτικό καθώς οι βιταμίνες Α και C που περιέχει είναι εξαιρετικές για την καταπολέμηση των κηλίδων. Είναι επίσης εύκολο να το προσθέσετε στις σαλάτες.

Άγριος σολομός

Τα οφέλη από μια δίαιτα με πολλά λιπαρά ψάρια έχουν εκθειαστεί για πολλά χρόνια και στην κορυφή της λίστα θα πρέπει να είναι ο άγριος σολομός. Είναι πολύ πλούσιος σε ω3 λιπαρά οξέα τα οποία κρατούν το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο, ενώ το σελήνιο που περιέχει βοηθά στην προστασία από την ηλιακή έκθεση. Αν όλα αυτά δεν σας φαίνονται αρκετά, ενισχύει επίσης το σχηματισμό της βιταμίνης D που βοηθά τα δόντια και τα οστά σας να παραμένουν δυνατά.

Καρύδια

Θα πρέπει να είναι η νούμερο ένα επιλογή σας όταν βλέπετε τα μαλλιά σου άτονα και θαμπά. Η βιταμίνη Ε και τα ω3 λιπαρά οξέα των καρυδιών θα βελτιώσει την υγεία των μαλλιών και θα κάνει το δέρμα και τα μάτια σου να δείχνουν πιο λαμπερά

Πηγή: Shape.gr