7 ασκήσεις για καλύτερο σεξ

Η καλή φυσική κατάσταση βελτιώνει τη ζωή σας συνολικά.

Συνεργάστηκε η Χρύσα Βέργη, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer.

Μια καλή ερωτική ζωή ανάμεσα στο ζευγάρι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η αμοιβαία έλξη και η αυτοπεποίθηση. Όταν όμως έρχεται η στιγμή της πράξης, η δύναμη και η αντοχή παίζουν ρόλο στο αποτέλεσμα. "Ορισμένοι από τους μικρότερους μυς στο σώμα μας, που πιθανώς δε γνωρίζετε καν την ύπαρξή τους, μπορεί να κάνουν μεγάλη διαφορά" σχολιάζει η personal trainer Χρύσα Βέργη.

Φυσική κατάσταση και ερωτική ζωή

Σύμφωνα με την ειδικό, είναι λογικός ο συσχετισμός ανάμεσα στη φυσική κατάσταση και μια απολαυστική ερωτική ζωή. Σωματικά, το δυνατό μυϊκό σύστημα και η καρδιαγγειακή υγεία μάς βοηθούν να έχουμε καλύτερη απόδοση και πιο απολαυστικούς οργασμούς. Αλλά και διανοητικά, η καλή φυσική κατάσταση μπορεί να επηρεάζει πολύ την αυτοπεποίθηση ενός ανθρώπου, η οποία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη σχέση του ζευγαριού, εντός και εκτός κρεβατοκάμαρας.

7 ασκήσεις για καλύτερο σεξ

1.HIIT – διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης

‣ Γιατί βοηθά: Η αντοχή και η ένταση είναι καίριας σημασίας "παίκτες" στην ερωτική πράξη και η προπόνηση υψηλής έντασης μπορεί να βοηθήσει να αυξηθούν και τα δύο. Και το καλύτερο είναι ότι αυτού του είδους η προπόνηση μπορεί να ενταχθεί σε κάθε είδους άσκηση.

2.Άρσεις ποδιών από ξαπλωτή θέση

‣ Γιατί βοηθούν: Γυμνάζουν το κάτω τμήμα του ορθού κοιλιακού, τους μηρούς και τους γλουτούς. Δε θα εστιάσουμε όμως σε αυτούς, αλλά στο λαγονοψωίτη, ένα μικρό μυ που ενώνει το πόδι σου με τη σπονδυλική στήλη. Ο μυς αυτός μαζί με τους καμπτήρες του ισχίου, που βρίσκονται βαθιά μέσα στη λεκάνη σας, πάντα όταν μιλάμε για σεξ, μπορούν να βοηθήσουν πολύ στις ωθήσεις, καθώς και στη διατήρηση ορισμένων απολαυστικών στάσεων στο κρεβάτι, χωρίς η κούραση να αποσπά το μυαλό σας από όλα τα υπόλοιπα που συμβαίνουν.

‣ How to: Από ξαπλωτή θέση, φέρε τα πόδια σε κάθετη θέση με τον κορμό και ανασήκωσέ τα προς το ταβάνι, εστιάζοντας στην ενεργοποίηση της λεκάνης και του κάτω μέρους των κοιλιακών.

3.Άρσεις (πιέσεις) λεκάνης προς τα πάνω

‣ Γιατί βοηθούν: Αυτή η άσκηση γυμνάζει τους μυς της κοιλιάς, του ισχίου και των οπίσθιων μηριαίων. Κάνει όμως και κάτι άλλο σημαντικό: ενεργοποιεί την πύελο, τη λεκάνη όπως τη λέμε, και ο καλύτερος έλεγχός της μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα του σεξ, ειδικά αν έχεις ήδη κάνει παιδί.

‣ How to: Από ξαπλωτή θέση, λυγίστε τα γόνατα και πατήστε καλά τα πέλματα. Ανασηκώστε τη λεκάνη όσο μπορείτε, κρατήστε τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα, κατεβάστε στην αρχική θέση και επαναλάβετε.

4. Άσκηση Κέγκελ

‣ Γιατί βοηθά: Ενεργοποιεί εσωτερικά την πύελο. Μάλιστα, αν έπρεπε να βάλουμε βαθμολογία στις προπονήσεις που βελτιώνουν την ερωτική μας ζωή, η άσκηση Κέγκελ θα έπαιρνε ένα καθαρό δεκάρι! Μπορείς να την κάνεις οπουδήποτε, από όρθια ή καθιστή θέση, και καλό είναι να την επαναλαμβάνεις μερικές φορές μέσα στη μέρα.

‣ How to: Απλά σφίξτε τους μυς της πυέλου σαν θα θέλετρ να συγκρατήσετε την ούρηση. Σταδιακά απελευθερώστε ους σε τρία βήματα, με μια μικρή παύση ανάμεσα σε κάθε βήμα, και μετά σφίξτε τους ξανά σε τρία βήματα με τις αντίστοιχες παύσεις.

5.Καθίσματα

‣ Γιατί βοηθούν: Γυμνάζουν τον τετρακέφαλο και το δικέφαλο μηριαίο, τους γλουτούς, τη ράχη, τους κοιλιακούς, ακόμα και μυς που περιβάλλουν τους αστραγάλους και τα πέλματα! Πολλές απολαυστικές στάσεις και για τους δύο συντρόφους βασίζονται και απαιτούν ένα δυνατό κάτω μέρος του σώματος.

6.Διατάσεις

‣ Γιατί βοηθούν: Οι σωστές διατάσεις βοηθούν και τους άνδρες και τις γυναίκες όχι μόνο για ένα πιο απολαυστικό σεξ, αλλά και για λιγότερους πόνους μετά από μια έντονη ερωτική βραδιά. "Κόμπρα" Είναι μια διάταση που μπορεί να βελτιώσει την ελαστικότητα στους κοιλιακούς, τους ραχιαίους και τους καμπτήρες μυς του ισχίου, που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ερωτική επαφή.

‣ How to: Ξαπλώστε μπρούμυτα, στηρίξου στους πήχεις ή στις παλάμες και ξεκολλήστε αργά και σταθερά το επάνω μέρος του σώματος όσο πιο ψηλά μπορείτε χωρίς να νιώθετε ενόχληση στη μέση. "Πεταλούδα" Αν δε θέλετε να ξυπνήσετε πιασμένη μετά από μια νύχτα έντονου σεξ, κάντε τακτικά τη διάταση αυτή, που σας χαρίζει ελαστικούς προσαγωγούς.

‣ How to: Ξαπλώστε ανάσκελα και φέρτε λυγισμένα τα πόδια προς τη λεκάνη σας. Ενώστε τα πέλματα και ανοίξτε όσο περισσότερο μπορείτε στον αέρα τους μηρούς σας προς το πλάι.

7.Push ups 

Αν ο αγαπημένος αγαπά αυτή την άσκηση, το όφελος θα είναι διπλό. Εκτός από τη δύναμη που κερδίζουν τα χέρια, οι ώμοι και το στήθος, η άσκηση αυτή έχει βρεθεί ότι αυξάνει τα επίπεδα της τεστοστερόνης στους αδένες, με αποτέλεσμα πιο ισχυρή λίμπιντο.

Πηγή: Shape.gr