6 tips για να χάσετε λίπος μετά τα 50

Ακολουθήστε το παρακάτω πλάνο διατροφής και άσκησης για καύση του σπλαχνικού λίπους.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Οι extra θερμίδες που καταναλώνετε - και ο οργανισμός δεν τις "καίει"-  αποθηκεύονται στο σώμα κατά κύριο λόγο με την μορφή λίπους. Το λίπος μπορεί να αποθηκευτεί είτε υποδόρια, είτε ενδομυικά, είτε σπλαχνικά.

Στην τρίτη περίπτωση το λίπος αποθηκεύεται στην κοιλιακή περιοχή, γύρω από τα εσωτερικά όργανα όπως το συκώτι, το πάγκρεας και το έντερο. Μία αυξημένη περίμετρος στην μέση δεν είναι μόνο ένα αισθητικό πρόβλημα, αλλά μπορεί να αποτελεί παράγοντα κινδύνου για διάφορα νοσήματα.

Τα καλά νέα είναι ότι το σπλαχνικό λίπος μπορεί να επηρεαστεί εύκολα από διατροφικές αλλαγές και αλλαγές του τρόπου ζωής. Επομένως, εάν επιθυμείτε να χάσετε το σπλαχνικό λίπος, ήρθε η ώρα να κάνετε μερικές αλλαγές στον τρόπο διατροφής και άσκησης που ακολουθείτε. Μετά τα 50, γίνεται πιο δύσκολο να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας και να κάνετε τις ίδιες καύσεις με αυτές που έκανες στα 30, αλλά σίγουρα δεν είναι ακατόρθωτο. Ακολουθήστε το παρακάτω πλάνο διατροφής και άσκησης για να χάσετε εύκολα και αποτελεσματικά το σπλαχνικό λίπος μετά τα 50.

Διαβάστε τη συνέχεια στο shape.gr