Η Brooke Shields μιλάει για το ότι μεγαλώνει με ευχαρίστηση και ικανοποίηση μακριά από κάθε μιζέρια και αρνητισμό και γίνεται παράδειγμα προς μίμηση. Αναφερόμενη στη νέα καμπάνια της εταιρείας κρασιών Clos du Bois, της οποίας είναι εκπρόσωπος, η ίδια υπογράμμισε το γεγονός πως η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει σχετικά με την ηλικία.
Όπως δήλωσε, το Chardonnay δεν είναι ένα κρασί για γέρους, παρά για ανθρώπους που λατρεύουν να ζουν. "Το θέμα είναι να αλλάξει η νοοτροπία για να μιλήσουμε για ζωντάνια και αυτοπεποίθηση . Φτάνεις κάποια ηλικία και υπάρχει πλούτος σε εσένα. Απλά ξεκινάς καινούρια πράγματα", είπε χαρακτηριστικά.
Η ηθοποιός μάλιστα έδωσε ως παράδειγμα την Courteney Cox, η οποία και εκείνη βρίσκεται στη δεκαετία των 50, ωστόσο με τη στάση ζωής της δείχνει πως έχει τόσα πολλά ακόμα να κάνει. Να σημειωθεί πως το βίντεο της καμπάνιας το σκηνοθέτησε η ίδια η πρωταγωνίστρια των Friends. "H Courteney είναι το τέλειο παράδειγμα αυτής της αλλαγής. Η κόρη της είναι μεγαλύτερη και εκείνη τώρα σκηνοθετεί, μαθαίνει να παίζει πιάνο. Υπάρχουν τόσα πράγματα που συμβαίνουν όταν έχεις την ελευθερία του να ζήσεις πραγματικά τη ζωή σου για σένα και λιγότερο για τους άλλους γύρω σου", δήλωσε η Shields.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το μοντέλο και ηθοποιός αναφέρεται στην ηλικία και στο πώς οι γυναίκες κυρίως την αντιμετωπίζουμε. Πρόσφατα, σε συνέντευξή της είχε πει πως "παλεύουμε τα σημάδια της γήρανσης, παλεύουμε το να μεγαλώσουμε, αντίθετα θα έπρεπε να το αγκαλιάσουμε. Νομίζω πως όσο περισσότερο μπορούμε να το αποδεχθούμε - και δεν λέω απλά ξέχνα το και μη βάλεις καμία προσπάθεια στον εαυτό σου - όμως το να συνεργαστείς με τη διαδικασία αυτή, δημιουργείς τον τρόπο με τον οποίο περνάς τη μέρα σου για να το υποστηρίξεις".
Όπως συμβουλεύει τις δύο της κόρες, "μη βιαστείς να μεγαλώσεις, σε παρακαλώ για το δικό σου καλό. Ωστόσο, επίσης, μην το φοβηθείς. Είσαι απόλυτα επαρκής και θα πρέπει να θέλεις να είσαι ο εαυτός σου".