Meghan Markle | Αποκάλυψε τα πρώτα προϊόντα του American Riviera Orchard

50 από αυτά δωρίστηκαν σε φίλους της Meghan Markle στις Ηνωμένες Πολιτείες.

HARPER'S BAZAAR TEAM

H Meghan Markle εγκαινίασε και επίσημα το νέο της brand στέλνοντας βάζα με μαρμελάδα φράουλα σε influencers στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η δούκισσα του Sussex δώρισε περιορισμένα βάζα για να προωθήσει το νέο της επιχειρηματικό βήμα American Riviera Orchard το οποίο ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα μήνα μέσα από το Instagram.

Η ανακοίνωση του brand έγινε μέσα από ένα βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί η Meghan Markle και την βλέπουμε να μαγειρεύει και να ασχολείται με τον κήπο της ενώ παίζει το τραούδι της Nancy Wilson με τίτλο I Wish You Love.

Στους παραλήπτης των 50 συνολικά βάζων με μαρμελάδα που έστειλε ήταν και η σχεδιάστρια μόδας Tracy Robbins. Η ίδια ανέβασε μία χαρακτηριστική φωτογραφία στα stories της στο Instagram. Σε αυτή βλέπουμε το λογότυπο του American Riviera Orchard και σημειωμένος χειρόγραφα ο αύξων αριθμός του βάζου, ήταν το 17 από τα 50.

Meghan Markle | Αποκάλυψε τα πρώτα προϊόντα του American Riviera Orchard

Το βάζο το είδαμε επίσης και στα stories της influencer socialite από την Αργεντινή Delfina Balquier.

Οι θαυμαστές της Meghan Markle υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό τα προϊόντα στα social media. "Δεν τρώω μαρμελάδα τόσο πολύ αλλά για χάρη σου Meg θα αγοράσω μερικές. Στην πραγματικότητα ο σύζυγός μου και τα παιδιά θα την φάνε για μένα" γράφει μία χρήστης των social media. "Οι έξυπνοι άνθρωποι ξέρουν ότι όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, δεν φτιάχνεις απλά λεμονάδα, φτιάχνεις μαρμελάδα, μαρμελάδα και κάνεις λεφτά με αυτό τον τρόπο. Είμαι εδώ για αυτό" σημείωσε άλλο σχόλιο.

Δεν έλειψαν βέβαια και οι επικριτές της. "Παρατηρεί κανείς ότι οι προωθητικές μαρμελάδες που έστειλε σε 'φίλους' ξεφλουδίζουν; Όχι πολύ καλή αρχή για κάποιον που υποστηρίζει και αναπαράγω: ' έμπειρη ματιά και με τρομακτική προσοχή στη λεπτομέρεια'".

Τα νέα με τις μαρμελάδες ήρθαν λίγο μετά από την επιβεβαίωση ότι το ζευγάρι θα ξεκινήσει δύο νέα projects που θα τους αποφέρουν 80 εκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για δύο νέες σειρές στο Netflix

Διαβάστε Επίσης