Τα μυστικά της Jennifer Aniston για νεανική εμφάνιση μετά τα 50

Η skincare ρουτίνα και η διατροφή της Jennifer Aniston.

Μπορεί να έχουν περάσει 25 χρόνια από την πρώτη προβολή του pilot επεισοδίου της αγαπημένης σειράς των '90s, "Τα Φιλαράκια”, ωστόσο η Jennifer Aniston εξακολουθεί να θυμίζει την κακομαθημένη και αξιαγάπητη Rachel Green. Είναι μία από εκείνες τις ηθοποιούς του Hollywood που πραγματικά ο χρόνος δείχνει να μην τις αγγίζει. Τελικά τι κάνει η διάσημη ηθοποιός και δείχνει τόσο νέα; 

Τα μυστικά της Jennifer Aniston για νεανική εμφάνιση μετά τα 50

Skincare ρουτίνα

To μυστικό της για λαμπερή επιδερμίδα είναι ότι δεν πλένει διαρκώς το πρόσωπό της, προκειμένου να μην την κάνει ξηρή και αφυδατωμένη. "Έπειτα απλώνω τα ενυδατικά μου προϊόντα, τα οποία φροντίζω να είναι βιολογικά", εξηγεί. Ένα από τα αγαπημένα της είναι η ενυδατική κρέμα της Aveeno. Όπως έχει δηλώσει, τη συγκεκριμένη κρέμα τη χρησιμοποιεί από τα εφηβικά της χρόνια. "Η διαφορά", όπως είπε σε πρόσφατη συνέντευξή της, "είναι ότι πλέον γνωρίζουμε περισσότερα για την αντιγήρανση και είναι σίγουρο ότι στο μέλλον θα δείχνουμε πιο φρέσκες". "Η επιστήμη προχωρά και η τεχνολογία είναι απίστευτη και υπάρχουν πολλά νέα πράγματα που μαθαίνουμε, που η γενιά των γονιών και των παππούδων μας δεν ήξεραν", είπε. "Κάπνιζαν και έβαζαν κάθε είδους συντηρητικά στο σώμα τους. Καταλαβαίνουμε τώρα πως ό,τι βάζεις στο σώμα σου επηρεάζει το πώς δείχνεις εξωτερικά", είπε. 

Ξεκινά τη μέρα της με ένα αποτοξινωτικό ποτό

Ακολουθεί τη νέα τάση και ξεκινά τη μέρα της με χυμό σέλινου για να ενυδατώσει και να αποτοξινώσει τον οργανισμό της. Μετά από μισή ώρα και αφού έχει κάνει διαλογισμό, πίνει ένα σφηνάκι μηλόξιδου, διαλυμένο σε νερό, το οποίο μειώνει τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα και τη χοληστερόλη. "Συνήθως παίρνω και προβιοτικά", λέει. 

Celebrities Jennifer Aniston

Η διατροφή της:

Πρωινό

Smoothie με μπανάνα, κεράσια, σκόνη πρωτεΐνης, αμύγδαλα, σκόνη κακάο και γάλα αμυγδάλου ή ομελέτα με 2 αυγά και 2 ασπράδια και ψωμί με αβοκάντο, ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι ή βρώμη με ασπράδια αυγού.

Μεσημεριανό

Σούπα με ραδίκια, σπανάκι, κολοκυθάκι, τζίντζερ, σκόρδο, αγκάβε, χυμό λεμονιού, soy sauce, πιπέρι καγιέν, κρεμμύδι, κολοκύθα, ηλιόσπορους, αμύγδαλα και ρόκα.

Βραδινό

Σαλάτα με φύκια ή σαλάτα με ντομάτα, κρεμμύδι, μαϊντανό, σκόρδο, ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού και αλάτι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ