H Range Rover στον Πύργο Πειραιά

Ένα από τα κορυφαία luxury brands παγκοσμίως "δημιουργεί" τον απόλυτο αστικό ψηφιακό καμβά.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Το να αντικρίζει κανείς τη Range Rover να φωτίζει τον Πύργο του Πειραιά δεν είναι απλώς μια εικόνα υψηλής αισθητικής - είναι ένα ορόσημο. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μια αυτοκινητοβιομηχανία επιλέγει να προβληθεί σε ένα από τα πιο εμβληματικά και πρόσφατα ανανεωμένα κτίρια της χώρας, σηματοδοτώντας μια τολμηρή και φουτουριστική σύζευξη ανάμεσα στον luxury χαρακτήρα της Range Rover και το δυναμικό μέλλον του αστικού τοπίου.

Ο Πύργος του Πειραιά, μετά από δεκαετίες στασιμότητας, αναγεννήθηκε μέσα από ένα εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό και ενεργειακό facelift, που τον μετέτρεψε σε σύγχρονο τοπόσημο του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας. Σήμερα, με τη μοντέρνα, κρυστάλλινη πρόσοψή του να λειτουργεί ως ψηφιακός καμβάς, μετατρέπεται σε ένα νέο πεδίο δημιουργικής έκφρασης και προβολής. Η Range Rover, με τη χαρακτηριστική της αυτοπεποίθηση, γίνεται το πρώτο brand που αξιοποιεί αυτόν τον εμβληματικό "φωτεινό πύργο" για να επικοινωνήσει την εικόνα της, εκπέμποντας κύρος, αισθητική και τεχνολογία σε κοινό που ταξιδεύει, κινείται, ονειρεύεται.

H Range Rover στον Πύργο Πειραιά

Το video της καμπάνιας, σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία της Range Rover, Asher-Behar&Saville, παρουσιάζει το εμβληματικό brand να αναδύεται μέσα από γραμμές φωτός, να στέκει εμβληματικά πάνω από το λιμάνι και να ανακλάται στο νερό, μοιάζοντας περισσότερο με installation τέχνης παρά με κλασική διαφήμιση. Είναι μια αισθητική δήλωση για το πώς η Range Rover αντιλαμβάνεται την πολυτέλεια: ως εμπειρία, ως παρουσία, ως τόλμη να στέκεσαι πιο ψηλά από το αναμενόμενο.

Συνεχίστε την ανάγνωση στο capital.gr