Το Instagram στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις

Μια νέα εφαρμογή της δημοφιλούς πλατφόρμας για μια βιώσιμη αγορά.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Το Facebook λαμβάνει μέτρα για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις που πλήττονται από την πανδημία.  Οι νέες δυνατότητες θα επιτρέψουν στους χρήστες στο Instagram (το οποίο ανήκει στο Facebook) να πατήσουν στις δωροκάρτες ή τις παραγγελίες φαγητού για να κάνουν απευθείας αγορά μέσω του ιστότοπου μιας εταιρείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ



Οι χρήστες θα είναι επίσης σε θέση να διαδώσουν την ενέργεια του fundraising, αναδιαμορφώνοντας αυτοκόλλητα στις Ιστορίες τους, έτσι ώστε οι followers τους να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους και να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις, σύμφωνα με το CNBC.

"Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των τοπικών κοινοτήτων και τα εστιατόρια είναι η ψυχή της κάθε γειτονιάς", εξηγεί ο COO του Instagram, Justin Osofsky. "Συγκεντρώνουν τους ανθρώπους και χτίζουν μια κοινότητα. Ο ρόλος μας είναι να τους βοηθήσουμε να παραμείνουν ανοιχτοί, να διατηρήσουμε επαφή με τους πελάτες και να ενημερωθούμε σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης αυτής της κρίσης".

Το Facebook ανακοίνωσε επίσης ένα νέο πρόγραμμα 100 εκατομμυρίων δολαρίων για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις που επηρεάζονται από τον κορωνοϊό προσφέροντας επιχορηγήσεις για έως και 30.000 μικρές επιχειρήσεις που θα επιλεχθούν σε περισσότερες από 30 χώρες.