Είκοσι εκατομμύρια για το 2020 είναι το επίτευγμα του Michael Kors. Αυτός είναι ο αριθμός των δωρεών του Watch Hunger Stop, της πολυετούς φιλανθρωπικής πρωτοβουλίας του brand τού σε συνεργασία με το World Food Programme των Ηνωμένων Εθνών (WFP) - που πραγματοποιήθηκε φέτος, πριν από την Παγκόσμια Ημέρα Φαγητού στις 16 Οκτωβρίου.
Τώρα στην όγδοη χρονιά του, το Watch Hunger Stop επικεντρώνεται στο να βοηθά το WFP ώστε να παρέχει σχολικά γεύματα σε παιδιά σε επισφαλείς περιοχές του κόσμου, όπου η κατάσταση έχει επιβαρυνθεί περισσότερο λόγω της πανδημίας. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το νεοϋορκέζικο brand κυκλοφόρησε το Love T-shirt για να υποστηρίξει τις προσπάθειες του WFP να παρέχει στα παιδιά φαγητό στο σπίτι.
Η ετήσια εκστρατεία του Watch Hunger Stop τον Οκτώβριο έχει παρουσιαστεί κατά καιρούς από A-listers celebrities όπως η Kate Hudson, η Halle Berry και η Lupita Nyong'o. Για την καμπάνια του 2020, με τίτλο Food Is Love - Share Your Heart, ο Kors αποφάσισε να γιορτάσει τη δύναμη της κοινότητας στρατολογώντας ως πρεσβευτές της εκστρατείας ανθρώπους στενά συνδεδεμένους με το brand του: τους δικούς του υπαλλήλους.
Οι υπάλληλοι του Kors - από όλα τα τμήματα της εταιρείας - απεικονίζονται σε πολύχρωμα τετράγωνα, να φορούν τα ειδικά σχέδια για το Watch Hunger Stop 2020: ένα μπλουζάκι από οργανικό βαμβάκι και ένα τζιν παντελόνι, και τα δύο διακοσμημένα με κόκκινη καρδιά. Η εταιρεία θα δωρίσει όλα τα κέρδη από κάθε T-shirt και tote που θα πωληθούν, στο WFP.
"Όπως κάναμε σχεδόν με όλα τα άλλα φέτος, έτσι και το Watch Hunger Stop το προσεγγίσαμε με διαφορετικό τρόπο" λέει ο Kors. "Ζητήσαμε από τους υπαλλήλους μας να μοιραστούν τα πρόσωπα και τις φωνές τους για την υποστήριξη του WFP και την καταπολέμηση της πείνας. Το αποτέλεσμα προσφέρει έμπνευση. Είμαι πραγματικά περήφανος για τη φετινή καμπάνια".
Η συμμετοχή των κοινοτήτων είναι σημαντική για να εξαλειφθεί η πείνα σε παγκόσμιο επίπεδο και ο Kors ελπίζει ότι η εκστρατεία θα δώσει έμπνευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για κάθε ανάρτηση σε δημόσιο λογαριασμό στο Instagram που θα δείχνει το Love T-shirt ή την tote και το hashtag #WatchHungerStop ή χρησιμοποιώντας το custom φίλτρο "Share Your Heart”, το brand θα κάνει μια δωρεά 50 γευμάτων στο WFP .
Η καμπάνια του Kors κυκλοφορεί λίγο μετά τα νέα για τον διορισμό του Massimo Bottura, ως Πρέσβη Καλής Θέλησης στο Πρόγραμμα Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Εθνών, με σκοπό να συμβάλλει στην εξάλειψη της πείνας. Ο chef patron του βραβευμένου Osteria Francescana στη Modena, έχει αναγνωριστεί για τη δέσμευσή του στην καταπολέμηση του food waste και της κοινωνικής απομόνωσης, που είναι ένας από τους κύριους στόχους του ΜΚΟ Food for Soul, που ίδρυσε με τη σύζυγό του Lara Gilmore. Κατά τη διάρκεια της καραντίνας εξαιτίας του COVID-19, στην Ιταλία, η οικογένειά του δημιούργησε μια διαδικτυακή εκπομπή μαγειρικής με την ονομασία Kitchen Quarantine, μέσα από οποία ενθάρρυνε τους ανθρώπους να δουν το αόρατο δυναμικό σε κάθε συστατικό, μια πρόσκληση για να απολαύσουν την απροσδόκητη ομορφιά στην καθημερινή ζωή.