
Η μόδα ως ζωντανός οργανισμός που αντικατοπτρίζει την εκάστοτε εποχή, δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη από την πανδημία του κορωνοϊού. Ύστερα από τις χρηματικές δωρεές και την υλική συνεισφορά ομίλων όπως ο LVMH - που παρασκευάζει αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα για να τροφοδοτήσει τα νοσοκομεία - οι άνθρωποί της έρχονται να στείλουν τα δικά τους μηνύματα αφύπνισης. Χρησιμοποιώντας ως μέσο τα social media, αποτυπώνουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους με σεβασμό σε ό,τι συμβαίνει και σίγουρα αξίζει να διαβάσει κανείς τα λόγια τους.
Marc Jacobs
Ο Αμερικανός σχεδιαστής Marc Jacobs τράβηξε τη χαρακτηριστική selfie των ημερών με την ιατρική μάσκα και στη λεζάντα του έγραψε "Να είστε ασφαλείς. Να είστε συμπονετικοί. Διαδώστε την ΑΓΑΠΗ και όχι το φόβο".
Jean-Charles de Castelbajac
Ο Ιταλός σχεδιαστής δημοσίευσε δύο σκίτσα με πρόσωπα που φορούν ιατρικές μάσκες, αποτυπώνοντας τον οραματισμό του για συνένωση και υποστήριξη των λαών και των μικρών κοινοτήτων σε κρίσιμες καταστάσεις. Μακριά από τις διαμάχες που δημιουργεί ο φόβος και ο πανικός, ο Jean-Charles de Castelbajac υπενθυμίζει με ένα έξυπνο και ξεχωριστό τρόπο πως έχει σημασία να είμαστε "όλοι μαζί ενωμένοι" προκειμένου να τα καταφέρουμε. Τα λόγια αυτά έγραψε και στις λεζάντες του, συγκεντρώνοντας αμέτρητα likes.
Pierpaolo Piccioli
Παρόμοιο μήνυμα θέλησε να μεταφέρει και ο Pierpaolo Piccioli με τη λεζάντα του να συγκινεί: "Πατρίδα. Αυτή η χώρα έχει ξεπεράσει τις δύσκολες στιγμές με υπερηφάνεια, δημιουργικότητα και αισιοδοξία. Και έτσι θα κάνει και τώρα. Υπάρχει χρόνος για ταξίδια και χρόνος που πρέπει να μείνουμε σπίτι. Ακόμα και στο σπίτι η φαντασία μας μπορεί να μας οδηγήσει οπουδήποτε. Μια τέτοια σοβαρή κατάσταση δεν μας εμποδίζει να ονειρευόμαστε. Η βούλησή μας είναι ισχυρή, το καθήκον μας είναι να αντισταθούμε και να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, πιο σκληρά από ποτέ" έγραψε σε post του όπου ο ίδιος φαίνεται να σχεδιάζει από την αυλή του σπιτιού του.
Jacquemus
Ξεκάθαρο και περιεκτικό ήταν το μήνυμα που θέλησε να στείλει ο σχεδιαστής Jacquemus, κοινοποιώντας τη φράση "Μείνετε σπίτι. Ποτέ δεν ήταν ευκολότερο να σώσετε μία ζωή" σε τρεις διαφορετικές γλώσσες.
Carine Roitfeld
Tέλος, η Carine Roitfeld ύστερα από μία σειρά από χιουμοριστικά post κοινοποίησε μία εικόνα όπου τονίζει πως το διάστημα αυτό μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά για τις επιχειρήσεις και τα brands, προκειμένου να επανεξετάσουν τις τεχνικές και τις αξίες τους. "Μη σταματάτε να καινοτομείτε, αυτή μπορεί να είναι η ευκαιρία σας" ανέφερε μεταξύ άλλων.