Bottega Residency | Ο οίκος Bottega Veneta ανοίγει παράθυρο στον πολιτισμό εν μέσω της πανδημίας

Μια ξεχωριστή πρωτοβουλία δίνει σε όλους την ευκαιρία να έχουν επαφή με τις τέχνες και τον πολιτισμό ακόμα και σ' αυτή τη δύσκολη περίοδο.

O περισσότερος κόσμος σε όλο τον πλανήτη βρίσκεται σε καραντίνα, εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού. Ένα γεύμα σε κάποιο εστιατόριο, μία συναυλία, η επίσκεψη σε ένα μουσείο είναι πλέον δραστηριότητες που φαντάζουν πολύ μακρινές. Οι πολιτιστικοί χώροι κάθε είδους είναι κλειστοί καθώς οι Αρχές έχουν πάρει κάθε αναγκαίο μέτρο προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού και έτσι όλη η διασκέδαση, ή τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος της, βρίσκεται στο διαδίκτυο. 

Bottega Residency | Ο οίκος Bottega Veneta ανοίγει παράθυρο στον πολιτισμό εν μέσω της πανδημίας
Λεζάντα

Αυτό έχει οδηγήσει πολλούς celebrities, media shops και brands να κάνουν μια στροφή στο digital και να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα επιτρέπει στο κοινό τους να περάσει ευχάριστα χρόνο και να "τραφεί" μέσα από τον πολιτισμό και τις τέχνες, ακόμα και μέσω της οθόνης του υπολογιστή. O οίκος Bottega Veneta είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη λίστα των brands που κάνουν αυτή την προσπάθεια. Το ιταλικό label είδε την ανάγκη όσων μένουν σπίτι να ξεφύγουν και να δουν κάτι διαφορετικό και μόλις λάνσαρε ένα εικονικό πρόγραμμα το Bottega Veneta Residency, που περιλαμβάνει δημιουργικούς ανθρώπους από διάφορα πεδία, προκειμένου να προσφέρει μία μίνι διέξοδο από την καθημερινότητα που κατακλύζεται με ειδήσεις σχετικά με τον COVID-19. 

"Η δημιουργικότητα και η δύναμη βρίσκονται στην καρδιά του οίκου Bottega Veneta” είπε ο Daniel Lee, creative director του label, σε δήλωσή του. "Είναι μια δύσκολη εποχή και νιώθουμε υπεύθυνοι να γιορτάσουμε αυτές τις αξίες και να αναζωπυρώσουμε τη χαρά και την ελπίδα στην κοινωνία μας."

Χρησιμοποιώντας όλες τις online πλατφόρμες του, Instagram, YouTube, Weibo, Line, Kakao, Spotify, Apple Music, και το website, ο οίκος θα δώσει βήμα σε σεφ, καλλιτέχνες, συγγραφείς, μουσικούς, σκηνοθέτες και σχεδιαστές σε ένα "εργαστήρι δημιουργικότητας” όπως το αποκαλεί. Κάθε μέρα, μέσα σε μία εβδομάδα, το brand θα παρουσίαζει ένα πρόσωπο από όλους αυτους τους τομείς. Ο πρώτος θα είναι ο ίδιος ο Daniel Lee ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει ο David White, που σχεδίασε το σετ της fall 2019 καμπάνιας του οίκου. 

Πολλά brands κάνουν ό,τι μπορούν για να βοηθήσουν να μειωθεί η εξάπλωση του κορωνοϊού, ή υποστηρίζουν οργανισμούς που βοηθούν αυτούς που έχουν πληγεί. Ο οίκος Bottega Veneta δεν έχει ανακοινώσει ακόμα κάτι τέτοιο, όμως είναι εξίσου σημαντική η κίνηση να δώσει βήμα στην κουλτούρα και τον πολιτισμό σε μια τέτοια περίοδο. Και εφόσον όλοι είναι στο σπίτι, θα μπορούσαν να επωφεληθούν βλέποντας κάτι που αν μη τι άλλο, δίνει μια διέξοδο.