Αυτά είναι τα 20 fashion labels που θα καθορίσουν τη νέα εποχή της μόδας

Lyst και Highsnobiety συνεργάστηκαν προκειμένου να φτιάξουν μία λίστα με όλα αυτά τα ονόματα που αξίζει να παρακολουθήσετε.

Το τοπίο στη μόδα αλλάζει και σίγουρα όχι μόνο εξαιτίας της πανδημίας. H βιωσιμότητα, τα θέλω της νέας γενιάς, το gender fluidity αλλά και η δομή της κοινωνίας γενικότερα δείχνουν εδώ και καιρό πως η βιομηχανία πρέπει να στραφεί προς μία διαφορετική κατεύθυνση προκειμένου να συνεχίσει να είναι κερδοφόρα και να έχει απήχηση στο ευρύ κοινό. 

Υπάρχουν κάποια brands που έχουν καταφέρει ήδη να καταλάβουν αυτή τη νέα πραγματικότητα και κινούνται με το βλέμμα στο μέλλον, λαμβάνοντας υπόψιν την κουλτούρα και τις ανάγκες των millennials και της Gen Z, τις ανάγκες του πλανήτη και τη νέα ψηφιακή εποχή. 

Το Lyst και το Highsnobiety ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα της μεγάλης τους έρευνας που περιλαμβάνει τα 20 brands που πρόκειται να διαμορφώσουν το μέλλον της μόδας, καθώς είναι αυτά που ήδη έχουν σηματοδοτήσει την αλλαγή στη βιομηχανία, το καθένα με τον τρόπο του. 

"Τα brands και οι προσωπικότητες που ταιριάζουν με την κουλτούρα των νέων, γράφουν τους δικούς τους κανόνες, μιλούν με άλλον τρόπο στο κοινό τους και δεν ακολουθούν το συμβατικό δρόμο προς την επιτυχία" εξηγεί ο editor-in-chief του Highsnobiety, Christopher Morency. 

Από τον Jacquemus μέχρι το Stand Studio, ακολουθεί η λίστα με όλα αυτά τα ονόματα που πρέπει να γνωρίζετε. 

Jacquemus

Παρόλο που το label γιόρτασε το 2019 τα 10α γενέθλιά του, η μικροσκοπική του τσάντα έγινε ένα από τα πιο ισχυρά it-items των τελευταίων χρόνων, εκτοπίζοντας άλλα κομμάτια που φέρουν την υπογραφή οίκων με πολύ μεγάλη ιστορία. Τα mentions του Jacquemus στα social media μετά το Fall/Winter 2020-21 show του αυξήθηκαν κατά 1116% αποδεικνύοντας ότι μια πραγματικά καλή συλλογή δεν χρειάζεται μία φαντασμαγορική πασαρέλα για να κλέψει τις εντυπώσεις. 

Fear of God

Περιγράφονται ως "κλασικές αμερικανικές σιλουέτες, για πάντα, πέρα από τη μόδα". Τα ρούχα της Fear of God σηματοδοτούν μία νέα εποχή στο streetwear, με hoodies που κοστίζουν πάνω από 700 ευρώ και πανωφόρια με μιλιτέρ αναφορές. Η συνεργασία του label με τον Ermenegildo Zegna ήταν μία από τις πιο σημαντικές στιγμές στην πορεία του. Την εν λόγω συλλογή ο Jerry Lorenzo, ιδρυτής της Fear of God, περιέγραψε ως μια συλλογή διαχρονική που έχει σαν βάση την ελευθερία και την κομψότητα. 

Bode

Ήταν ανάμεσα στους φιναλίστ για στα βραβεία του LVMH για το 2020 και κέρδισε και το Woolmark Prize για την ίδια χρονιά. Το brand Bode με έδρα τη Νέα Υόρκη δείχνει πώς μπορεί να συνδυαστεί η βιωσιμότητα με την πολυτέλεια χρησιμοποιώντας vintage υφάσματα για να φτιάξει made to order παντελόνια. 

Peter Do

Μέσα σε δύο χρόνια μόλις, ο Peter Do από τη Νέα Υόρκη κατάφερε να γεμίσει το κενό των "niche και σοφιστικέ γυναικείων ρούχων”, όπως εξηγεί η Olga Karput που είναι ιδρύτρια του KM 20. Το brand έχει κερδίσει την αναγνώριση από γνωστούς τίτλους παρόλο που δεν εκπροσωπείται από κάποιο πολύ γνωστό PR agency, αλλά επιλέγει κάθε σεζόν να συναντάει στοχευμένα ανθρώπους από το χώρο της μόδας. 

Arc’teryx

Το καναδικό outdoor brand Arc’teryx κατάφερε να μπει στη λίστα με τα 20 πιο πολλά υποσχόμενα ονόματα καθώς έχει πάνω από 13 χιλιάδες mentions στα social media. Είναι μια ζωντανή απόδειξη ότι η σωστή συνεργασία μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα. Είδε τις αναφορές στο όνομά του να αυξάνονται κατά 540% όταν custom Arc’teryx φορέματα παρουσιάστηκαν στην Fall/Winter 2021 πασαρέλα του οίκου Off-White. 

Amiri

Καθημερινά οι αναζητήσεις στο Lyst για το brand Amiri ξεπερνούν τις 1000 ενώ και στο Google ο όγκος αναζητήσεων σε μηνιαία βάση ξεπερνά τις 122 χιλιάδες. 

Salomon

Συνεργασίες με τους Fumito Ganryu, Wander και 11 by Boris Bidjan Saberi, έχουν χαρίσει τον cool factor στη Salomon. Στο Google οι αναζητήσεις για την εταιρεία αυξήθηκαν το τελευταίο διάστημα κατά 71%. 

Needles

Ενώ έχει δημιουργηθεί από το 1988, η Νeedles κατάφερε τώρα να κερδίσει την προσοχή που της αξίζει μέσα από το Instagram, όπου σε μικρό χρονικό διάστημα αποκτήσει ένα σημαντικό κοινό. Το ιαπωνικό αποδομημένο στιλ, συναντάει το αμερικανικό sportswear και το αποτέλεσμα είναι συλλογές που αγαπούν trend setters όπως ο A$AP Rocky. 

Marine Serre

Η φήμη της Γαλλίδας σχεδιάστριας Marina Serre γίνεται όλο και μεγαλώνει. Τα signature cat suits της έχουν αγαπηθεί από διάσημες γυναίκες όπως οι Beyoncé και Kylie Jenner, με αποτέλεσμα μετά το Fall/Winter 2020 show της, να δει τις αναφορές στο όνομά της να ανεβαίνουν κατά 716%. 

Rhude

Με βάση το Los Angeles το brand Rhude εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το γεγονός ότι το προτιμούν διάσημοι παίχτες του NBA. Φέτος έκανε και το ντεμπούτο του στην ανδρική Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι. 

Maryam Nassir Zadeh

Πάνω από 380 άρθρα έχουν γραφεί στο διαδίκτυο για τη Maryam Nassir Zadeh, με αποτέλεσμα να γίνεται όλο και πιο γνωστή. Οι αναζητήσεις στο Lyst το τελευταίο διάστημα έχουν αυξηθεί κατά 67% και πολύ πιθανόν να αυξηθούν ακόμα περισσότερο καθώς τώρα ξεκίνησε να σχεδιάζει και κοσμήματα. 

Aries

Μία sold-out συνεργασία με το Porter ήταν αρκετή για να καταλάβουν όλοι ότι η Aries είναι ένα πολλά υποσχόμενο label. Το βρετανικό streetwear brand με τις genderless συλλογές έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα της Gen Z και πλέον έχει τουλάχιστον 300 αναζητήσεις κάθε μέρα στο Lyst. 

Amina Muaddi

Μάλλον δεν υπάρχει γυναίκα που ασχολείται με τη μόδα και δεν γνωρίζει ήδη την Amina Muaddi. Τα παπούτσια της γίνονται αμέσως sold out και ανάμεσα στις fans της, εκτός από όλες τις A-list influencers του πλανήτη, έχει και celebrities όπως η Rihanna, Rosie Huntington-Whiteley και Kendall Jenner. Πρόκειται για μια γυναίκα που έχει ένα πολύ ισχυρό προϊόν το οποίο γνωρίζει μεγάλη επιτυχία και γίνεται όλο και πιο γνωστό, σε κάθε μέρος του πλανήτη. 

1017 Alyx 9SM

Ο Drake ανέφερε το συγκεκριμένο brand στο τραγούδι του Toosie Side και αυτό από μόνο του δείχνει τη μεγάλη επιτυχία του. Η 1017 Alyx 9SM στο μεταξύ έχει συνεργαστεί με Moncler και Mackintosh και έχει καταφέρει να αυξήσει τις Google αναζητήσεις της κατά 50% τον τελευταίο καιρό. 

Aime Leon Dore

Το lifestyle brand Aime Leon Dore έχει απλά αλλά πολύ δυνατά σχέδια, εξαιρετικά δημοφιλή στους millennials αλλά και τη Gen Z. Το "Uniform Program" της εταιρείας περιλαμβάνει φούτερ, T-shirts, φόρμες και σορτς ενώ στο ενεργητικό της έχει και μια συνεργασία με τη New Balance. 

Charlotte Knowles

Το βρετανικό brand Charlotte Knowles ήδη βρίσκεται στην γκαρνταρόμπα των αδερφών Hadid και Kaia Gerber και προσεγγίζει με έναν νέο τρόπο τη θηλυκότητα. "Αυτά τα refined υβριδικά sporty εσώρουχα είναι ακριβώς αυτό που θέλουν να φορούν οι δυναμικές γυναίκες σήμερα" εξηγεί η Lulu Kennedy, ιδρύτρια του Fashion East.

Miyagihidetaka

Με μια αύξηση της τάξης του 614% των impressions του στα social media, αποδεικνύεται ότι η εταιρεία Miyagihidetaka μεγαλώνει πολύ γρήγορα. Τον περασμένο Φεβρουάριο μάλιστα λάνσαρε και μία capsule συλλογή στο Highsnobiety η οποία έγινε πολύ γρήγορα sold out. 

424

Πρόκειται για το  most searched brand στις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Νότια Κορέα. Με βάση το Los Angeles το 424 κατάφερε γρήγορα να έχει παρουσία σε όλο τον κόσμο. Πρόσφατα κυκλοφόρησε μια συλλογή με τίτλο "Amerixan Psycho” η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον illustrator Benjamin Marra. 

Stand Studio

Το 2014 δημιουργήθηκε η Stand Studio με στόχο να φτιάξει συλλογές με εξαιρετικά σχεδιασμένα και με high fashion αισθητική δερμάτινα είδη, σε προσιτή τιμή. Έγινε αμέσως it brand στο Isntagram καθώς έκανε έξυπνες συνεργασίες με influencers όπως η Pernille Teisbaek. Τα page views της εταιρείας στο Lyst έχουν αυξηθεί κατά 83% τον τελευταίο καιρό. 

Eytys

45 χιλιάδες αναζητήσεις κατά μέσον όρο γίνονται κάθε μήνα σε Ευρώπη και Αμερική για το brand Eytys. Τα jeans αλλά και οι 90s και 80s ρευστές σιλουέτες του είναι αυτές που το έχουν κάνει να ξεχωρίσει και να κερδίσει μια θέση ανάμεσα στα πιο αγαπημένα του fashion crowd. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ