Η Marina Testino μιλάει στο Harper's Bazaar Greece για το σύγχρονο, eco friendly τρόπο ζωής

"Ας μετατρέψουμε τις επιλογές μας σε φωνή για να μεταδώσουμε το μήνυμα και ας επανεξετάσουμε την καθημερινότητά μας."

"Ας μετατρέψουμε τις επιλογές μας σε φωνή για να μεταδώσουμε το μήνυμα και ας επανεξετάσουμε την καθημερινότητά μας. Δεν πρόκειται για τελειοποίηση του τρόπου ζωής μας, αλλά για πρόοδο". Για τη Marina Testino, μοντέλο, art director, παραγωγό και σχεδιάστρια, αειφορία σημαίνει να σχεδιάζεις και να προνοείς για τις επόμενες γενιές, απορρίπτοντας την ιδέα πως ανήκεις στη μοναδική γενιά που αξίζει να χαρεί τον πλανήτη.

Η Marina Testino μιλάει στο Harper's Bazaar Greece για το σύγχρονο, eco friendly τρόπο ζωής

Δημοφιλής για τη διαδικτυακή δράση της στην αφύπνιση ενός ευσυνείδητου τρόπου ζωής και κατανάλωσης, ξεκίνησε με τη διαδικτυακή καμπάνια #OneDressToImpress έπειτα από τη συνειδητοποίηση στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης το 2018 ότι το διαφορετικό φόρεμα ανά περίσταση δεν συνάδει με την αειφορία. Θυμάται πως ήταν η στιγμή που όλοι είχαν ξεκινήσει να μιλούν για το sustainability στη μόδα, αλλά στην πράξη το στίγμα της επιλογής του ίδιου outfit ξανά και ξανά δεν έφευγε. Έτσι, κάνοντας πράξη την ιδέα της επιλογής ενός και μόνο φορέματος σε διαφορετικές περιστάσεις, ανακάλυψε την ουσία του πραγματικού στυλ, βάζοντας το λιθαράκι της στην αποδυνάμωση της υπερκατανάλωσης. Ακολούθησαν οι καμπάνιες #YellowLikeALemon, #WeSeaThrough και προσφάτως η #TheGreenRooms, μέσα από τις οποίες φέρνει σε ισορροπία τις τέχνες με την αειφορία, καταφέρνοντας να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με το πώς μπορούμε να επηρεάσουμε θετικά τον πλανήτη με τις επιλογές μας.

Maria testino HB272

Αυτός είναι και ο λόγος που αγαπά τόσο τα social media, καθώς πιστεύει πως όσο περισσότερο ενημερώνεται ο κόσμος για τη sustainable μόδα τόσο πιο εύκολα αντιλαμβάνεται το πόσο αναγκαία είναι για τη μελλοντική ύπαρξη ενός υγιούς πλανήτη. "Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας των sustainable brands ανήκει στα social media και στην ικανότητά τους να εκπαιδεύουν τους καταναλωτές. Βοηθούν στη δημιουργία κοινοτήτων, που με τη σειρά τους ωθούν ακόμα και τα fast fashion labels στην υιοθέτηση διάφανων μεθόδων παραγωγής" λέει, τονίζοντας πως δεν βλέπει μέλλον στη μόδα παρά μόνο αν υιοθετηθούν βιώσιμες πρακτικές. Αντίστοιχα πράττουν αγαπημένα της brands, όπως οι Katharine Hamnett, Babaà, Under Protection, Phoebe English, Marcia κ.ά.

Maria Testino

#THEGREENROOMS TIPS

ΜΠΑΝΙΟ: Αντικαταστήστε την πλαστική οδοντόβουρτσά σας με μία από μπαμπού και χρησιμοποιήστε πλενόμενα μαντιλάκια αφαίρεσης make-up. Ακόμα, κάντε το ντους σας πιο σύντομο (7 λεπτά είναι αρκετά). 
ΓΚΑΡΝΤΑΡΟΜΠΑ: Επαναχρησιμοποιήστε τα ρούχα που έχουν φθαρεί (τα tutorials της Lydia Bolton είναι πολύ εμπνευσμένα) και πουλήστε όσα δεν φοράτε πια στα depop.com, therealreal.com, vestiairecollective.com.
ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ: Χρησιμοποιήστε οργανικά κλινοσκεπάσματα από μπαμπού και βαμβάκι, αγοράστε κεριά από σόγια και τοποθετήστε ένα φυτό εσωτερικού χώρου που αφαιρεί τους τοξικούς παράγοντες από την ατμόσφαιρα. 
ΚΟΥΖΙΝΑ: Διατηρήστε φρέσκα τα τρόφιμά σας αποθηκεύοντάς τα σε γυάλινα δοχεία ή τυλίγοντάς τα σε βαμβακερά περιτυλίγματα επενδεδυμένα με κερί μέλισσας. Τα beeswaxwraps.co.uk είναι τα αγαπημένα μου. Κομποστοποιήστε τα υπολείμματα φαγητού. 
LAUNDRY ROOM: Αποφύγετε τη χρήση του στεγνωτηρίου, βάλτε πλυντήριο επιλέγοντας προγράμματα 30-40 βαθμών και χρησιμοποιήστε παγίδες για τις μικροΐνες, όπως εκείνες της guppyfriend. com.