Το ντεμπούτο του Raf Simons στη Prada θα είναι ψηφιακό

Ο οίκος επιβεβαίωσε ότι θα παρουσιάσει ψηφιακά τη συλλογή του στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου.

Ήταν τον περασμένο Απρίλιο που ο οίκος Prada ανακοίνωνε τη συνεργασία του με τον Raf Simons ως co-creative director στο πλευρό της Miuccia Prada. Κι όλο το ενδιαφέρον, βεβαίως, είναι στραμμένο στη νέα συλλογή, για την Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2021, που θα παρουσιάσει το δίδυμο των σχεδιαστών στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, που ξεκινά στις 22 Σεπτεμβρίου. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στο μεταξύ, η πανδημία του Covid-19 έφερε υποχρεωτικές αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής των fashion events και οι Εβδομάδες Μόδας παγκοσμίως είχαν ανακοινώσει από καιρό την πρόθεσή τους να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμά τους φυσικά και ψηφιακά shows. Και έτσι απέμεινε στους οίκους να αποφασίσουν και να δηλώσουν με ποια μορφή θα παρουσιάσουν τις συλλογές τους. 

Με τα calendars της Νέας Υόρκης, Λονδίνου, Μιλάνου και Παρισιού να έχουν επίσης ανακοινωθεί, είναι ήδη γνωστό ότι το fashion show της Prada είναι προγραμματισμένο για τις 24 Σεπτεμβρίου.  Ωστόσο, παρά τα αρχικά σχέδια του ιταλικού οίκου για πασαρέλα με φυσική παρουσία, το ντεμπούτο του Raf Simons θα γίνει τελικά ψηφιακά. Στο ανανεωμένο πρόγραμμα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου η συμμετοχή του οίκου Prada έχει δηλωθεί ως "digital", και παρά τις αλλαγές που γίνονται μέχρι τελευταία στιγμή, αυτή φαίνεται να είναι η τελική πρόθεση του οίκου, που την επιβεβαίωσε και εκπρόσωπός του. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι λεπτομέρειες για το τι περιλαμβάνει αυτό το ψηφιακό event για την παρουσίαση της collection SS 21 της Prada παραμένουν άγνωστες. Toν Ιούλιο, ωστόσο, το fashion brand είχε κυκλοφορήσει μια σειρά από films υπό τον τίτλο Multiple Views, σε συνεργασία με καλλιτέχνες και σκηνοθέτες όπως οι Juergen Teller, Martine Syms, Joanna Piotrowska, Terence Nance και Willy Vanderperre για να παρουσιάσει την τελευταία συλλογή του οίκου που ανήκει αποκλειστικά στη Miuccia Prada.

Αυτή η δουλειά θα μπορούσε να αποτελεί ένα δείγμα του τι να περιμένουμε από το fashion show στο Μιλάνο, ενώ σύμφωνα με το  WWD, "το show θα συμπληρώνουν ψηφιακά viewing events που θα πραγματοποιηθούν σε πόλεις όπως Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Παρίσι, Λονδίνο, Μόσχα, Ντουμπάι, Κωνσταντινούπολη, Σεούλ, Χονγκ Κονγκ και Τόκιο". 

Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια σ' όλο αυτό και το γεγονός ότι το "ψηφιακό μοντέλο" παρουσίασης δεν είναι εντελώς άγνωστο στο Βέλγο σχεδιαστή αφού την πρώτη του ανδρική collection πίσω στα 90s είχε παρουσιάσει σε video.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ