Έκανε το ντεμπούτο της στο Netflix ανήμερα τα Χριστούγεννα και όπως ανακοίνωσε η streaming πλατφόρμα την έχουν παρακολουθήσει ήδη 63 εκατομμύρια νοικοκυριά. Ο λόγος, βεβαίως, για τη σειρά εποχής "Bridgerton", της Shonda Rhimes, που φαίνεται να δημιουργεί τάσεις σε πολλά επίπεδα.
Η μόδα, βεβαίως, είναι το πρώτο και βασικότερο, αφού τα κοστούμια της σειράς (7.500 στο σύνολο) έκαναν αμέσως εντύπωση και συζητήθηκαν. Την ίδια στιγμή, το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας ένωνε τις δυνάμεις τους με το Netflix και νεαροί, ανερχόμενοι σπουδαστές μόδας σχεδίασαν σειρά από φορέματα εμπνευσμένα από την αισθητική της Regency Era, στη διάρκεια της οποίας διαδραματίζεται η υπόθεση της σειράς.
Ένα πρόσφατο report της δημοφιλούς βρετανικής shopping πλατφόρμα Lyst, απέδειξε και την τεράστια επιρροή που άσκησε η σειρά στις αγοραστικές διαθέσεις των τηλεθεατών - καταναλωτών: μέσα στο πρώτο διάστημα της προβολής του "Bridgerton", οι αναζητήσεις για κορσέδες αυξήθηκαν κατά +123%, για πέρλες και στέκες με φτερά κατά +49%, για μακριά γάντια κατά +23% και για empire line φορέματα κατά +93%!
Most Views
Το lyst καταγράφει στο report του και τα συγκεκριμένα κομμάτια που συγκέντρωσαν αυξημένο ενδιαφέρον για αγορά από το κοινό. Ανάμεσά τους, τα headpieces από τις συλλογές Simone Rocha και Magnetic Midnigh, οι κορσέδες από τα brands Rasario και Dion Lee και τα φορέματα των Brock Collection και Erdem.
«Clementine» φλοράλ φόρεμα από μεταξωτή οργάντζα, Erdem
«Samanta» φλοράλ ταφτά έξωμο φόρεμα, Brock Collection.
Faux pearl strap headpiece, Magnetic Midnight
Στέκα με πέρλες, Simone Rocha.
Κορσέ τοπ, Dion Lee.
Off-shoulder σατέν κορσέ μίντι φόρεμα, Rasario.