Τα clutch bags από vintage εξώφυλλα του Harper's Bazaar

Το "It" αξεσουάρ για κάθε γυναίκα που γνωρίζει από φινέτσα.

Η μακρά και πλούσια κληρονομιά του Harper's Bazaar στον χώρο των γυναικείων εντύπων αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για το luxury label Olympia Le-Tan, που σχεδίασε clutches με vintage εξώφυλλα του περιοδικού. Η σχεδιαστική ομάδα του brand συνεργάστηκε με το Harper's Bazaar, για μία limited- edition συλλογή, που δανείζεται τα σχέδιά της από το αρχείο του ιστορικού περιοδικού.

Αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα στο Harper's και το Olympia Le-Tan είναι μία συλλογή από 7 clutch bags που κάθε ένα παρουσιάζει ένα διαφορετικό εξώφυλλο από τα 1930s.

Από το 2009 οπότε και ξεκίνησε τη λειτουργία του, το Olympia Le-Tan έχει γίνει δημοφιλές στη βιομηχανία της μόδας και έχει αγαπηθεί από πολλούς για τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο επανερμηνεύει εξώφυλλα από κλασικά βιβλία και έργα τέχνης και τα μεταμορφώνει σε clutches και αξεσουάρ. Ανάμεσα στις Α-list που το επιλέγουν, βρίσκονται οι Reese Witherspoon, Lily James, Michelle Williams, Kim Kardashian, Kate Perry και Natalie Portman.

Τα clutch bags από vintage εξώφυλλα του Harper's Bazaar Getty Images
H Michelle Williams στο κόκκινο χαλί με Olympia Le-Tan clutch.

Η συλλογή με τα vintage εξώφυλλα Harper's Bazaar θα αποκαλυφθεί σε 2 σεζόν και θα είναι διαθέσιμη από τα Net-a-Porter, Matches Fashion και Moda Operandi, ενώ από το website του Olympia Le-Tan θα υπάρχει η δυνατότητα για παραγγελία.

Harper's Bazaar κεντημένο clutch bag, Olympia Le-Tan, net-a-porter.com
Harper's Bazaar κεντημένο clutch bag, Olympia Le-Tan, net-a-porter.com.

"Αυτή η συνεργασία με το Harper's Bazaar είναι ένας τρόπος για εμάς να τιμήσουμε το θρυλικό περιοδικό μόδας μέσα από τα signature Olympia Le-Tan book clutches", δήλωσε η Aude Sergent, γενική διευθύντρια του brand. Και προσθέτει: "Φέρνουμε μαζί πολιτισμό και πολυτέλεια, επαναδημιουργώντας αυτά τα iconic εξώφυλλα με περίτεχνα κεντήματα που έγιναν στο χέρι. Η επιλογή μας από εξώφυλλα της δεκαετίας των '30s αντανακλά τον θαυμασμό μας για το vintage, βασικό χαρακτηριστικό του DNA του brand. Σκοπός μας είναι να σας ταξιδέψουμε μέσα απ' αυτά τα μοναδικά εξώφυλλα και να σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να κρατήσετε και να φορέσετε ένα μοναδικό κομμάτι".