H Chiara Ferragni προσθέτει μία ακόμα κατηγορία στις collections του brand της

Η διάσημη Ιταλίδα blogger και επιχειρηματίας επεκτείνει (κι άλλο) τις συλλογές της.

Ξεκίνησε το ομώνυμο brand της, Chiara Ferragni, το 2013, φιλοξενώντας αρχικά συλλογές από παπούτσια, ενώ στη συνέχεια άρχισε να κυκλοφορεί t-shirts και φόρμες. Σήμερα, στις συλλογές Chiara Ferragni μπορεί να αναζητήσει κανείς από ready to wear κομμάτια, παπούτσια και αξεσουάρ μέχρι ρουχαλάκια για νεογέννητα, ενώ οι capsule collections, που προκύπτουν από συνεργασίες με άλλα κορυφαία brands, περιλαμβάνουν από καλλυντικά ( Lancôme x CH ) μέχρι ...μπισκότα (Oreo x CH) και μηχανές εσπρέσο (Nespresso x CH). Και τώρα ήρθε η στιγμή, να προστεθεί μία ακόμα κατηγορία στο brand της διάσημης Ιταλίδας: κοσμήματα και ρολόγια.  

Η Ferragni, λοιπόν, μόλις ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμφωνία με τη Morellato Group για την παραγωγή και διανομή των πρώτων συλλογών της που θα περιλαμβάνουν κοσμήματα και ρολόγια, υπό το brand Chiara Ferragni. Οι συλλογές θα είναι διαθέσιμες από τον Οκτώβριο. 

Σύμφωνα με το WWD, η επιτυχημένη επιχειρηματίας δήλωσε ότι αυτή η συμφωνία "μου επιτρέπει να εξερευνήσω απευθείας αυτή την κατηγορία, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πάθη μου. Συνεργαστήκαμε για τη δημιουργία προϊόντων που είναι σύμφωνα με τη φιλοσοφία του Chiara Ferragni brand και ανυπομωνώ να αποκαλύψω όλη τη νέα collection στο κοινό. Αυτό το επιπλέον βήμα επιτρέπει στο brand CH να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό στην αγορά"

Η νέα συμφωνία της Ιταλίδας fashion insider είναι ένα ακόμα βήμα από τα πολλά που έχει διανύσει το τελευταίο διάστημα προκειμένου να βρεθεί - και να παραμείνει- στην κορυφή της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Τον Απρίλιο ανακοινώθηκε ότι παίρνει μία θέση στο διοικητικό συμβούλιο του ομίλου Tod's, τον Μάιο ανακοινώθηκε ο ρόλος της ως Global Ambassador του οίκου κοσμημάτων BVLGARI, ενώ την περασμένη εβδομάδα η Ferragni απέκτησε τον πλήρη έλεγχο (δηλαδή όλες τις μετοχές) της Tbs Crew Srl, της εταιρείας του τρέχει το The Blonde Salad online magazine και τις σχετικές δραστηριότητες. Λίγους μήνες νωρίτερα, υπέγραφε συμφωνία με το ιταλικό brand Monnalisa, που ειδικεύεται στην παιδική ένδυση, προκειμένου να κυκλοφορήσει σειρά με παιδικά ρούχα ηλικίας μέχρι και 10 ετών, υπό το brand της, ενώ η πρώτη συλλογή με γυαλιά ηλίου, που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο- μετά από συμφωνία με τη Luxottica- έχει γίνει ήδη sold out.