Η νέα καμπάνια της Diesel στηλιτεύει τον υπερκαταναλωτισμό

Μία καμπάνια γεμάτη χρώμα και αιχμηρά μηνύματα.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Σε έναν κόσμο που είναι υπερκορεσμένος από επιλογές, η DIESEL επιλέγει ως σκηνικό για τη νέα της Fall 2021 καμπάνια ένα σούπερ μάρκετ στο οποίο οι μόνες επιλογές για την κάλυψη των καθημερινών ειδών πρώτης ανάγκης είναι τα προϊόντα DIESEL.  Οι εικόνες αυτής της καμπάνιας με τους υπερ-καταναλωτές έρχονται για να αφυπνίσουν το κοινό και να εγείρουν ερωτηματικά σχετικά με τη φύση της μαζικής καταναλωτικής κουλτούρας.

Ο έντονος σχεδιασμός των καταναλωτικών προϊόντων που φιλοξενεί το κατάστημα ενισχύει την παιχνιδιάρικη, ποπ ατμόσφαιρα στην καμπάνια, χωρίς να αποπροσανατολίζει, ωστόσο, από το τελικό μήνυμα. Οι πελάτες περιβάλλονται από πολύχρωμα αγαθά και προσφορές που έρχονται να τονίσουν το θέμα του παγκόσμιου καταναλωτισμού. Ενώ οι διάδρομοι ξεχειλίζουν από προϊόντα, όπως απορρυπαντικό πλυντηρίων ρούχων, κονσερβοποιημένη σούπα και ψωμί σε φέτες, υπάρχει μια ειρωνική τροπή: τα πάντα σε αυτή την αγορά είναι branded DIESEL.

Δείτε την καμπάνια: 

Κεντρική διάθεση για Ελλάδα και Κύπρο: www.gruppo-pagoni.gr

Diesel Stores: Golden Hall, Μαρούσι | Αγίας Σοφίας 12, Θεσσαλονίκη.