Η πρώτη εβδομάδα μόδας στο Metaverse ήταν θέμα χρόνου

Τι θα περιλαμβάνει το πρόγραμμα της πρώτης εικονικής εβδομάδας μόδας;

Όροι όπως "Metaverse""Διαδίκτυο 3.0", "επαυξημένη πραγματικότητα", "NFTs" έχουν μπει για τα καλά στη συζήτηση που έχει ανοίξει για το μέλλον της μόδας. Η νέα πραγματικότητα είναι εικονική: οι αγορές θα μπορούν να γίνονται σε τρισδιάστατους εικονικούς χώρους, τα ρούχα να δοκιμάζονται με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ την ίδια στιγμή τα avatar των χρηστών θα μπορούν να ντυθούν με την τελευταία λέξη της μόδας. Η είδηση, επομένως, ότι ξεκινάει η Metaverse Εβδομάδα Μόδας, η πρώτη του είδους της, με τη συμμετοχή μάλιστα κορυφαίων brands όπως Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana, Estée Lauder, Selfridges, Hogan (κ.ά) δεν αποτελεί τεράστια έκπληξη, αλλά μια φυσική συνέχεια αυτού που συμβαίνει τον τελευταίο χρόνο σε διάφορους τομείς που εξυπηρετούν το lifestyle και την καθημερινότητά μας, όπως η βιομηχανία της μόδας: πολυτελείς οίκοι και μεγάλα brands δημιουργούν και πωλούν NFTs, ψηφιακά προϊόντα μόδας, τα οποία μπορούν να διατηρηθούν ως ψηφιακά ή και να ισοδυναμούν με το φυσικό τους αντίστοιχο. 

Τι θα περιλαμβάνει η Metaverse Εβδομάδα Μόδας; 

H πρώτη Metaverse Εβδομάδα Μόδας θα πραγματοποιηθεί στον 3D εικονικό κόσμο της Decentraland, θα διαρκέσει 4 μέρες, από τις 24 Μαρτίου έως τις 28 Μαρτίου 2022, φιλοξενεί στο πρόγραμμά της 55 brands και στο front row θα μπορεί να καθίσει ο καθένας! Ανάμεσα στους συμμετέχοντες, συναντάμε τρανταχτά ονόματα της βιομηχανίας της μόδας και της ομορφιάς, όπως Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana, Estée Lauder, Etro, Gary McQueen, Yahoo, Acura, Hogan, κ.ά. που θα συμμετέχουν με παρουσιάσεις των συλλογών τους και πωλήσεις προϊόντων τους σε ένα 24/7 εικονικό event. Ψηφιακά catwalks, εγκαίνια καταστημάτων - όπως αυτόπου έχουν προγραμματίσει τα Selfridges, pop-up stores και διαγωνισμοί, designer wearables και phy-gital προϊόντα συνδεδεμένα με NFTs, συζητήσεις σε πάνελ, εκθέσεις, μουσικές περφόμανς και parties είναι όλα προγραμματισμένα να συμβούν στην πρώτη Metaverse fashion week. 

Διαβάστε Επίσης

Σε συνέντευξη του στο WWD, o Sam Hamilton, creative director του Decentraland Foundation, του μη κερδοσκοπικού οργανισμού που έχει αναλάβει την οργάνωση της Μetaverse fashion week, αποκάλυψε ότι πίσω από την ιδέα κρύβεται ένα τεράστιο ενδιαφέρον για τις πωλήσεις wearables (που ντύνουν avatars): "Είχαμε κάνει fashion show με χρήστες της κοινότητάς μας στο παρελθόν, αλλά ειδικά πέρυσι είδαμε ένα τεράστιο κύμα σε πωλήσεις wearables$500,000 έφτασαν τα έσοδα από πωλήσεις σε κοινής χρήσης δημιουργίες στο markeplace μας. Είδαμε, επίσης να κινητοποιείται έντονα το ενδιαφέρον της fashion βιομηχανίας, να ρωτάνε πράγματα και νιώσαμε το ρεύμα της μόδας να κινείται προς το metaverse". Τόνισε, επίσης, ότι θεωρεί ότι αυτή η εικονική εβδομάδα θα καθιερωθεί και θα μπει ως καθιερωμένο event στο calendar για τα χρόνια που έρχονται, ενώ δεν θα αφορά μόνο τη Decentraland αλλά θα εξελιχθεί "σε διάφορα είδη metaverses, στυλ και αισθητικής".

Όσο για τη Decentraland, που θα φιλοξενήσει την εικονική εβδομάδα μόδας, ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 202ο, χρησιμοποιεί το κρυπτονόμισμα mana, και επιτρέπει στους περίπου 562.000 ενεργούς χρήστες της μηνιαίως να αγοράζουν εικονική γη, να επισκέπτονται εικονικά πάρκα ψυχαγωγίας και πολλά άλλα. Όσο για τη Metaverse Εβδομάδα Μόδας, προφανώς και μπορούν να την παρακολουθήσουν όλοι οι χρήστες αλλά το ερώτημα είναι ποιος θα κάτσει στο front row. Όπως θα πει, ο Sam Hamilton, "υπάρχουν celebrities που μπορεί να έρθουν στη Decentraland, μπορεί να είναι ήδη ανάμεσά στους χρήστες μας, αλλά δεν αντιμετωπίζονται ως VIP. Αντιμετωπίζουμε όλους το ίδιο. Και με τον τρόπο που είναι φτιαγμένη η Decentraland, όλοι θα έχουν μια θέση στο front row". 

Διαβάστε Επίσης