"Ο Gucci είναι ένα πάρτυ και είναι όλοι καλεσμένοι" θα μπορούσε να είναι το τέλειο σλόγκαν - παιχνιδιάρικο, απελευθερωτικό, περιεκτικό, ηδονιστικό και απροσδόκητο - για να συμπυκνώσει το πνεύμα του οίκου, σύμφωνα με τον Alessandro Michele. Στη νέα διαφημιστική καμπάνια του Gucci Cruise 2020, η Sienna Miller, ο Gucci Mane και η Benedetta Barzini είναι μερικοί μόνο από τους ετερόκλητους καλεσμένους σε ένα πάρτυ χωρίς περιορισμούς υπό το σκηνοθετικό/φωτογραφικό πρίσμα του Harmony Korine.
Το πάρτυ του Gucci αντιπροσωπεύει ένα state of mind ελευθερίας και χαράς, όπου όλα είναι πιθανά. Τα ρούχα προσφέρουν ατελείωτες ευκαιρίες για να είστε όποιος/α θέλετε και για να εμφανιστείτε όπως επιθυμείτε, χωρίς καθόλου περιορισμούς ή όρια.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια γιορτάζει και αναδεικνύει αυτή την ιδέα με μια ισορροπημένη ζωντάνια. Το πάρτι στη βίλα, όπου οι επισκέπτες φτάνουν με λιμουζίνα ή ελικόπτερο, τονίζει το κλισέ με αναφαίρετη ειρωνεία. Ο αγέραστος, πρόθυμος, άγριος rockstar, η λαμπερή σοσιαλιτέ, η αστή κυρία, ο μεγιστάνας και ο σταρ της hip hop σκηνής βρίσκονται ταυτόχρονα στο ίδιο μέρος. Κανείς δεν έχει συγκεκριμένη ταυτότητα ή ιδιότητα και είναι αυτή ακριβώς η φαινομενική σύγχυση που ορίζει τον Gucci.
Ένα καλειδοσκόπιο, όπου η Sienna Miller, ο Iggy Pop, η Benedetta Barzini και ο Gucci Mane εκπροσωπούν πολλούς συνδεδεμένους κόσμους, με τις πόρτες διάπλατα ανοιχτές. Η κορύφωση έρχεται με τον Gucci Mane: το καλλιτεχνικό του όνομα είναι ένας φόρος τιμής στο brand, το οποίο με τη σειρά του παίζει με πολλές αναφορές. Το πάρτυ είναι ανοιχτό και σας προσκαλεί να κάνετε RSVP ακριβώς όπως είστε (#ComeAsYouAre_RSVP).