Ο Κροκόδειλος της Lacoste φέρνει κοντά ανθρώπους από διαφορετικά backgrounds

Η νέα καμπάνια του οίκου Lacοste αποτυπώνει τις πιο απροσδόκητες συναντήσεις.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες που μπορεί να αναγνωρίσει κανείς σ' ένα brand είναι να έχει κερδίσει την αποδοχή των πάντων ως ένα σημείο αναφοράς στο ντύσιμο και στην ιστορία της μόδας. Η Lacoste χάρη στον εμβληματικό της Κροκόδειλο, ένα σύμβολο που αναγνωρίζουν από μικρά παιδιά μέχρι μεγαλύτερες ηλικίες, ανήκει ακριβώς σ΄αυτή τη κατηγορία: των brands που φέρνουν κοντά ανθρώπους από διαφορετικά backgrounds και γενιές, που επιλέγουν να φορέσουν τον Κροκόδειλο τους με τον δικό τους, αυθεντικό τρόπο. Σ' αυτή ακριβώς τη δύναμη του Κροκόδειλου της Lacoste εστιάζει και η νέα καμπάνια, η οποία δημιουργεί εικόνες με τις πιο απροσδόκητες συναντήσεις: μία ώριμη κυρία κι ένας νεαρός στην ηλικία του εγγονού της, ένας skater κι ένα μικρό κορίτσι, ένα άνδρας και μία γυναίκα. Κοινός παρανομαστής στις εμφανίσεις τους; Φοράνε τα ίδια κομμάτια Lacoste. 

Μία φορά κι ένα καιρό ήταν ο "Κροκόδειλος"... 

Η επιλογή του κροκόδειλου ως εμπορικό σήμα της Lacoste είναι αλληλένδετη με την ιστορία του ιδρυτή της, και δημιουργού του iconic polo, René Lacoste. Ο πρωτοπόρος πρωταθλητής του τένις είχε το ψευδώνυμο "Ο Κροκόδειλος", που του αποδόθηκε από τους δημοσιογράφους της εποχής, εξαιτίας ενός στοιχήματος που έβαλε με τον προπονητή του πριν από έναν αγώνα το 1923: ο 19χρονος τότε Lacoste είχε δει μία βαλίτσα από δέρμα κροκόδειλου, την οποία ο προπονητής του υποσχέθηκε ότι θα τους την κάνει δώρο εφόσον νικούσε. Η ιστορία λέει ότι τελικά έχασε τον αγώνα, αλλά η αποφασιστικότητά του στο τερέν τού χάρισε το παρατσούκλι που έμελλε να γράψει τη δική του μοναδική σελίδα στον χώρο της μόδας, ως το σήμα κατατεθέν της εταιρείας που ξεκίνησε το 1933, τη La Société Chemise Lacoste, μαζί με τον André Gillier.

Το σχέδιο του Κροκόδειλου της Lacoste που θα συνόδευε στο εξής τα "polo shirts" που ο René Lacoste δημιούργησε για να παίζει πιο άνετα στους αγώνες τους, είχε αποκτήσει μορφή νωρίτερα, το 1927 από τη πένα του σχεδιαστή Robert George. Εκείνη την εποχή, ο Lacoste δεν είχε ακόμα καταλήξει στη μορφή του polo shirt (δημιουργήθηκε το 1929) και εμφανιζόταν με τον Κροκόδειλο κεντημένο στα σακάκια του. 

Ο Κροκόδειλος της Lacoste φέρνει κοντά ανθρώπους από διαφορετικά backgrounds
Ο René Lacoste με τον εμβληματικό κροκόδειλο στο σακάκι του

Σχεδόν 90 χρόνια μετά την ίδρυση της, ένα από τα πιο δημοφιλή και inspiring brand στο fashion-sport, όπου κάθε γενιά ανακαλύπτει συλλογές και δημιουργεί το δικό της αυθεντικό στιλ.

Η νέα καμπάνια Lacoste 

Εμπνευσμένη από τη δύναμη του Κροκόδειλου της Lacoste και του απαράμιλλου στιλ που έχει προσφέρει μέσα στα χρόνια, η νέα καμπάνια του brand εστιάζει στη στιγμή που δυο φαινομενικά πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους άνθρωποι συναντιούνται τυχαία και ανακαλύπτουν ότι έχουν κάτι κοινό: ένα ρούχο που φέρει τον κροκόδειλο Lacoste.

Lacoste_BrandCampaign

Οι ιστορίες που αποτυπώνονται στον φωτογραφικό φακό του Ιρλανδού φωτογράφου Ronan Gallagher εξελίσσονται σε διαφορετικά μέρη. Σε μια παραλία, η Μάργκα συναντά τον Άνις –ο οποίος θα μπορούσε να έχει την ίδια ηλικία με τον εγγονό της– και εκπλήσσεται που φοράει το ίδιο ροζ polo μπλουζάκι με αυτόν. Ένας skater φοράει το ίδιο καπέλο με ένα μικρό κορίτσι, το οποίο αναρωτιέται για τον τρόπο που φοριέται το καπέλο - πάνω ή κάτω από τα μάτια; Και τι σκέφτονται ένας άντρας και μία γυναίκα όταν συναντιούνται και παρατηρούν ότι φορούν τις ίδιες παντόφλες με κάλτσες;

Lacoste_BrandCampaign

Η αυθεντικότητα αυτών των συναντήσεων ενισχύεται από το γεγονός ότι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας επιλέχθηκαν από street casting και στην πλειονότητά τους δεν είχαν ασχοληθεί ποτέ πριν με το modelling, αναλαμβάνοντας αυτό τον ρόλο για μια μέρα με αυθορμητισμό και φρεσκάδα.

Lacoste_BrandCampaign

Τη νέα καμπάνια Lacoste επιμελήθηκε η BETC με σκοπό να τιμήσει τον Κροκόδειλο ως ένα σύμβολο που συνδέει ανθρώπους οι οποίοι φαινομενικά βρίσκονταν σε αντίθετες πλευρές. Παρουσιάζει με τον πιο αυθόρμητο τρόπο τη δύναμη του Κροκόδειλου: να ενώνει, να συνδέει, να ανατρέπει τα καθιερωμένα μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών, γενεών και στιλ. 

*Τα προϊόντα ένδυσης και υπόδησης Lacoste διατίθενται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Notos Com Holdings. 

Lacoste Boutiques 

Αθήνα: Πανεπιστημίου 18, Τ: 210 3618030
Μαρούσι: The Mall, Ανδρέα Παπανδρέου 35, Τ: 210 6300040
Golden Hall: Λ. Κηφισίας 37Α & Σπ. Λούη, Τ: 210 6899728
Χαλάνδρι: Χαϊμαντά 19, Τ: 210 6810885
Πειραιάς: Ηρ. Πολυτεχνείου 45, Τ: 210 4226085
Θεσσαλονίκη: Μητροπόλεως 57, Τ: 2310 232328
Θεσσαλονίκη: Mediterranean Cosmos, 11o ΧΛΜ. ΕΟ Μουδανιων, Πυλαία, Τ: 2310 474480
Βόλος: Σπ. Σπυρίδη 61 & Σωκράτους, Τ: 24210 97382
Κρήτη: Χανιά, Α. Παπανδρέου 57, Τ: 28210 54428