Ο Nicola Brognano αποχώρησε, ο Walter Chiapponi έρχεται στο brand Blumarine, και αυτή είναι μια φράση που ακούμε (με διαφορετικά ονόματα) να επαναλαμβάνεται διαρκώς το τελευταίο διάστημα στη βιομηχανία της μόδας. Οι top Creatives αλλάζουν θέσεις ή απλά αποχωρούν από τους μεγάλους οίκους, και η ιταλική εταιρεία ακολούθησε τον ίδιο δρόμο με τον Brognano, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του creative director του 2019. Στον σχεδιαστή, η Blumarine οφείλει το πρόσφατο hype της μέσα από την αναβίωση της αισθητικής των 90s και τον τολμηρό αισθησιασμό.
Φαίνεται, ωστόσο, ότι το brand επιχειρεί μια αλλαγή στη σελίδα του - και μια ανανέωση της αισθητικής του; - και για τον σκοπό αυτό επέλεξε τον μέχρι πρότινος καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Tod's, Walter Chiapponi. O Chiapponi σπούδασε σχέδιο μόδας τη δεκαετία του 1990 και αφού αποφοίτησε από το IED Istituto Europeo di Design στην Ιταλία, ξεκίνησε την καριέρα του στο επώνυμο brand του Alessandro Dell’Acqua, N°21. Συνεργάστηκε στενά με τον Dell’Acqua, ενώ στη συνέχεια εργάστηκε σε κορυφαία luxury brands όπως Givenchy, Valentino, Gucci, Miu Miu και Bottega Veneta. Από τη Bottega Veneta αναχώρησε το 2019 για να αναλάβει τον ρόλο του creative director του Tod's και βοήθησε το brand να εξελίξει το διαχρονικό του στιλ με μία πιο σύγχρονη γλώσσα. Η τελευταία του συλλογή για τον Tod's παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, τον Σεπτέμβριο, ενώ η πρώτη του συλλογή για την Bluemarine θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον Φεβρουάριο του 2024.
Στη δήλωσή του, ο Marco Marchi, Διευθυντής της εταιρείας Eccellenze Italiane, στην οποία ανήκει η Blumarine, αναφέρει: "Είμαι σίγουρος ότι ο Walter Chiapponi, με το διεθνώς αναγνωρισμένο ταλέντο και την άριστη στιλιστική του ευαισθησία, θα φέρει μία νέα ενέργεια στην Blumarine τιμώντας παράλληλα την εξαιρετική κληρονομιά του brand. Είμαι περήφανος που θα γράψω ένα νέο και σημαντικό κεφάλαιο μαζί με τον Walter".
Από την πλευρά του, ο σχεδιαστής δήλωσε: "Είμαι χαρούμενος που αναλαμβάνω τον ρόλο του Creative Director ενός iconic ιταλικού brand που μέσα στα χρόνια έχει σκιαγραφήσει την ιδέα της θηλυκότητας, η οποία καθορίζεται από τη χάρη και τη δημιουργικότητα. Η δυνατότητα να συμβάλω στην καθιέρωση μιας νέας φάσης για την Blumarine είναι για μένα μια ευκαιρία να αγκαλιάσω νέους συναρπαστικούς και σημαντικούς ορίζοντες, να επεκτείνω το όραμά μου και να επαναφέρω ένα αίσθημα λογικής στην καλλιτεχνική έκφραση".