H νέα καμπάνια της Answear σας καλεί να ντύσετε τη ζωή σας με πολύτιμες στιγμές

Η νέα καμπάνια της Answear θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το ντύσιμο και τις στιλιστικές επιλογές με έναν πιο ουσιαστικό τρόπο.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Τρόπος έκφρασης και προέκταση της προσωπικότητάς μας. Μέσο για να αλλάξουμε τη διάθεσή μας και μέρος των αναμνήσεων που δημιουργούμε σε κάθε σημαντική ή λιγότερο σημαντική στιγμή της ζωής μας. Τα ρούχα που επιλέγουμε να φοράμε στην καθημερινότητά μας δεν είναι απλώς τυχαία υφάσματα. Είναι ένα απόλυτα δικό μας προσωπικό μανιφέστο και τα σύνολα που φοράμε είναι μέρος του δικού μας lookbook. Το στιλ και ο τρόπος που επιλέγουμε να ντυνόμαστε αντανακλά τα όνειρα και τις επιθυμίες μας, τους στόχους και την ψυχοσύνθεσή μας. Αφορμή για να κάνουμε αυτό το τόσο σημαντικό reminder μόδας είναι η νέα καμπάνια της Answear, που για ακόμα μία φορά αποδεικνύει πως αντιμετωπίζει τη μόδα με έναν πολύ ουσιαστικό τρόπο.

H νέα καμπάνια της Answear σας καλεί να ντύσετε τη ζωή σας με πολύτιμες στιγμές

Με σύνθημα "Ντύσε τη ζωή σου με πολύτιμες στιγμές", η Answear μάς υπενθυμίζει πόσο σημαντικό είναι να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην αξία των σημαντικών στιγμών της ζωής μας, αλλά και στο ξεχωριστό συναίσθημα που νιώθουμε όταν φοράμε τα αγαπημένα μας ρούχα. Στην αυτοπεποίθηση που αισθάνεσαι όταν φοράς το αγαπημένο σου φόρεμα, στη θηλυκότητα που αποπνέει μία φούστα, στην άνεση του τζιν που ταιριάζει τέλεια στη σιλουέτα σου. Η νέα καμπάνια της Answear προβάλλεται σε 12 χώρες και η παραγωγή της έγινε στη Λισαβόνα με τη συμμετοχή διεθνών δημιουργών που κατάφεραν να αποτυπώσουν με τον καλύτερο τρόπο το όραμά της Answear.

Η νέα καμπάνια της Answear, λοιπόν, λειτουργεί ως το ιδανικό reminder, ώστε να αναλογιστούμε τις επιλογές που μας εκφράζουν, τις αξίες, τις εμπειρίες και εν γένει την προσωπικότητά μας. Όπως δηλώνει η Marta Sawicka, Director of image marketing της Answear, "Η μόδα είναι ένα είδος προσωπικού μανιφέστο που αντανακλά τις απόψεις, το χιούμορ και τις αποστάσεις που παίρνουμε ή δεν παίρνουμε από τα αντικείμενα".

H νέα καμπάνια της Answear

Γιατί ξεχωρίσαμε τη νέα καμπάνια της Answear; Επειδή μας υπενθυμίζει τη σημαντικότερη συμβουλή μόδας για μοναδικό στιλ. Όπως συμπληρώνει η Marta Sawicka, "Η μόδα μας μεταμορφώνει σε αυτό που είμαστε και διαμορφώνει την εξωτερική μας εμφάνιση, κάθε φορά που επιλέγουμε να φορέσουμε ένα τζάκετ, ένα T-shirt, ένα φόρεμα, ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια ή σκουλαρίκια. Πρόκειται για αντικείμενα που στη συνέχεια αποκτούν ένα πιο πολύτιμο νόημα. Έτσι, αυτό που έχει αξία τελικά δεν είναι τα ίδια τα παπούτσια, αλλά ο μαραθώνιος που τρέξαμε με αυτά ή ένα απλό γαλάζιο φόρεμα μπορεί να μας συνδέει με ένα μοναδικό ηλιοβασίλεμα". 

Ο λόγος που η νέα καμπάνια της Answear είναι τόσο ξεχωριστή οφείλεται σε δύο λόγους. Αφενός στη φιλοσοφία της. Αφετέρου στην ταλαντούχα ομάδα που την υπογράφει. Πιο συγκεκριμένα, σκηνοθέτρια και φωτογράφος της καμπάνιας είναι η Stella Consonni, γνωστή από τις συνεργασίες της με Gucci και Burberry. Το μοντέλο που πρωταγωνίστησε στις φωτογραφίες και το βίντεο είναι η Βραζιλιάνα ηθοποιός και μοντέλο Fatima Brunengo.

Δείτε την καμπάνια: 

Editor's choice 

Φόρεμα IRO, Answear.

Τσάντα Weekend Max Mara, Answear.

Πουκάμισο Gestuz, Answear.

Παντελόνι Gestuz, Answear.

Γυαλιά ηλίου Off-White, Answear.

Φόρεμα Aniye By, Answear.

Δερμάτινη τσάντα Coach, Answear.

Καπέλο Twinset, Answear.

Πουκάμισο IRO, Answear.

Τζιν παντελόνι Diesel, Answear.