O Simon Porte Jacquemus είναι ένας σχεδιαστής - σταρ. Από τη μία, η μοντέρνα RTW μόδα που δημιουργεί και τα viral αξεσουάρ, από την άλλη το εκπληκτικό marketing που έχει φέρει την επωνυμία του στην κορυφή των πιο δημοφιλών (και επιδραστικών) γαλλικών brands. H μοντέρνα αισθητική των συλλογών του, τα ευρηματικά pop - up stores του, οι μοναδικά απολαυστικές καμπάνιες του στα social media έχουν κάνει τον σχεδιαστή ένα από τα πιο περιζήτητα πρόσωπα στον χώρο της μόδας. Επομένως, καθόλου έκπληξη δεν αποτελεί η είδηση ότι ο Jacquemus βρίσκεται ως σκηνοθέτης πίσω από τη νέα καμπάνια για τη συλλογής Nike x Jacquemus, που σηματοδοτεί μία ακόμα συνεργασία του σχεδιαστή με την αθλητική εταιρεία.
Το φιλμ που γυρίστηκε στο Παρίσι και έχει τον τίτλο "Paris JTM" (όπου "JTM" σημαίνει "je t' aime" δηλαδή "σ' αγαπώ") αποτελεί μία επιστολή αγάπης του σχεδιαστή στην Πόλη του Φωτός καθώς καταγράφει κάθε πιθανή και απίθανη γωνιά της. Ο ίδιος, μάλιστα, θα παραδεχτεί ότι γύρισε περίπου 80 σκηνές για να δημιουργήσει το απολαυστικό τηλεοπτικό σποτ των 2 λεπτών.
Μία καμπάνια με πολλούς celebrities
To ακόμα πιο εντυπωσιακό σ' αυτό το βίντεο είναι ο αριθμός των διάσημων που συμμετέχουν: από μοντέλα και αθλητές μέχρι μπαλαρίνες, καλλιτέχνες και chef! Ανάμεσα στα πολύ διάσημα ονόματα συναντάμε αυτό της Αμερικανίδας πρωταθλήτριας του τένις, Serena Williams, της Γαλλίδας ηθοποιού Juliette Binoche, της σχεδιάστριας παπουτσιών Amina Muaddi, της εκδότριας Carine Roitfeld, των μοντέλων Lila Moss και Tina Kunakey, της εμβληματικής Γαλλίδας τραγουδίστριας Amanda Lear, του Ισπανού πρωταγωνιστή της σειράς "Elite" Manu Ríos, του κορυφαίου Γάλλου chef Jean Imbert και πολλούς πολλούς άλλους.
Πέρα από την αγάπη του για το Παρίσι, το βίντεο που σκηνοθέτησε ο Simon Porte Jacquemus αποτελεί και ένα φόρο τιμής στους Ολυμπιακούς Αγώνες που φιλοξενεί αυτό το καλοκαίρι η πόλη. Η συμμετοχή πολλών αθλητών και η καταγραφή αθλητικών δραστηριοτήτων σε συνδυασμό, βεβαίως, με τη συλλογή που αφορά αθλητική ένδυση δεν θα μπορούσαν να κρατήσουν την καμπάνια μακριά από το πνεύμα της μεγάλης αθλητικής διοργάνωσης. Ο σχεδιαστής θα δηλώσει ότι ο σκοπός αυτού του βίντεο ήταν η ανάδειξη των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024 και η παρουσία των χρωμάτων μπλε, λευκό και κόκκινο μέσα στις σκηνές του φιλμ, αποτελούν αναφορά στη γαλλική σημαία.
Όσο για τη Nike x Jacquemus Summer 2024 capsule συλλογή αυτή φιλοξενεί 10 κομμάτια στα οποία περιλαμβάνονται τσάντες που έχουν το σχήμα του εμβληματικού logo της Nike, δυο εκδοχές των Air Max 1 sneakers και αθλητικά σουτιέν, φούστες και φόρμες.
Δείτε το βίντεο: