Η πιο απρόσμενη fashion συνεργασία της χρονιάς μόλις ανακοινώθηκε

Δύο τελείως διαφορετικά brands συνεργάζονται και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά κομψό και μοντέρνο.

Οι fashion συνεργασίες είναι ό,τι πιο hot τις τελευταίες σεζόν και αυτό αποδεικνύεται σχεδόν καθημερινά, μιας και συνεχώς ανακοινώνονται νέες, ακόμα και ανάμεσα σε οίκους και brands που ποτέ δεν μπορούσε κανείς να φανταστεί ότι έχουν τόσα κοινά. Ιδιαίτερα όταν το "πάντρεμα" είναι τόσο unexpected, το αποτέλεσμα έχει αυτό που αποκαλούμε wow factor. Μία τέτοια συνεργασία είναι και αυτή του οίκου Mulberry με το brand Acne Studios. 

Η πιο απρόσμενη fashion συνεργασία της χρονιάς μόλις ανακοινώθηκε

Η συνεργασία των δύο labels είναι ιδανική, μιας και συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο το σουηδικό, αφαιρετικό και μίνιμαλ design, με τη βρετανική γοητεία. Η συλλογή έχει σαν έμπνευση την έννοια της φιλίας και περιλαμβάνει μια ποικιλία από τσάντες και δερμάτινα είδη, που έχουν δημιουργεί από τον επανασχεδιασμό signature κομματιών και των δύο. Ανάμεσά τους η iconic Bayswater τσάντα του οίκου Mulberry αλλά και η Musabi της Ance, οι οποίες παίρνουν μια τελείως διαφορετική, ολοκαίνουργια μορφή. 

"Αυτή η συλλογή είναι για τη φιλία αλλά και την ελευθερία που έχουμε σαν brands να κάνουμε αυτό που θέλουμε" λέει ο Jonny Johansson, καλλιτεχνικός διευθυντής της Acne Studios. "Είναι μία συζήτηση ανάμεσα στους Acne Studios και Mulberry, η οποία δημιουργήθηκε με αμοιβαίο σεβασμό και μέσα από την επιθυμία μας να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό προϊόν" συνεχίζει. 

Η συνεργασία αυτή αν και τελείως απρόσμενη, ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόταν ο οίκος Mulberry, καθώς η millennial-friendly εταιρεία Acne θα του χαρίσει μια σαφώς πιο cool πινελιά, μιας και έχει πολύ δυνατά social media αλλά και ηλικιακά νεότερο κοινό. Παρόλα αυτά και η Acne, που έχει σαν επίκεντρο τις συλλογές ρούχων, θα κερδίσει από το know-how του σχεδόν ιστορικού βρετανικού label, στις τσάντες και τα δερμάτινα αξεσουάρ. 

acnestudios-mulberry-logo

Η συλλογή περιλαμβάνει 17 κομμάτια με τιμές που ξεκινούν από τα 90 ευρώ περίπου, για ένα μπρελόκ και ξεπερνούν τα 1000 για κάποιες τσάντες. Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι τα δύο brands σχεδίασαν ειδικά για τη συνεργασία τους και ένα λογότυπο, που στην ουσία "παντρεύει" τα δύο διαφορετικά λογότυπά τους σε ένα, που θα είναι χαραγμένο πάνω σε όλα τα κομμάτια της συλλογής. 

Η συλλογή είναι ήδη διαθέσιμη στο mulberry.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ