Ο Jonathan Anderson επαναλανσάρει το δικό του brand JW Anderson

Μετά τον διορισμό του στον Οίκο Dior, o Jonathan Anderson σκοπεύει να αλλάξει το προφίλ του επώνυμου brand του.

Ο Jonathan Anderson είναι ένα από τα κορυφαία ονόματα, αν όχι το κορυφαίο, στη βιομηχανία της μόδας αυτή τη στιγμή. Τον Ιούνιο του 2025, ο σχεδιαστής με καταγωγή από την Ιρλανδία έγινε και επίσημα ο καλλιτεχνικός διευθυντής μετά τον Monsieur Dior που τίθεται επικεφαλής του συνόλου των συλλογών (γυναικεία, ανδρική, haute couture) του Οίκου Christian Dior. Και o Όμιλος LVMH, στον οποίο ανήκει ο Dior, ποντάρει πολλά σ' αυτόν τον διορισμό για την "αναγέννηση" του πολυτελούς οίκου. Καθώς, λοιπόν, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στον Anderson και το αν θα πετύχει το πολυπόθητο "New Look 2.0" στον Dior, το αποκλειστικό ρεπορτάζ του WWD αποκαλύπτει τα σχέδια του Anderson για το δικό του brand: το JW Anderson

Όσο ο ταλαντούχος Jonathan Anderson "έχτιζε" τη νέα, σύγχρονη ταυτότητα του Οίκου Loewe, διατηρούσε και την καλλιτεχνική διεύθυνση της επωνυμίας που ίδρυσε o ίδιος το 2008- το brand JW Anderson με τις πολύ ιδιαίτερες συλλογές του, χαρακτηριστικές του εκκεντρικού στιλ του Anderson. O Όμιλος LVMH αγόρασε μερίδιο μετοχών στο λονδρέζικο brand το 2013, διορίζοντας παράλληλα τον Anderson creative director του Loewe. Ως το 2019, ο σχεδιαστής παρουσίαζε έξι συλλογές για το brand του και 10 για τον ισπανικό οίκο, χωρίς να δείχνει σημάδια κόπωσης ούτε στιγμή. Το 2024, ωστόσο, και λίγο πριν γίνει γνωστή η αναχώρησή του από τη Loewe, το JW Anderson σταμάτησε τα fashion shows. Αλλά, όπως αποδεικνύεται, όχι ως αποτέλεσμα κόπωσης, αλλά επαναλανσαρίσματος!

Το "rebranding" του JW Anderson προβλέπει διάφορες αλλαγές. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του WWD, στη νέα του εποχή το JW Anderson "αντί για εποχιακή μόδα και αξεσουάρ, θα προσφέρει πολυτελή basic κομμάτια γκαρνταρόμπας, κοσμήματα, γυαλιά ηλίου, τέχνη, χειροτεχνία και είδη για το σπίτι". Στο πλαίσιο των αλλαγών, ανακοινώθηκε η διακοπή των fashion shows ("Όταν νιώθουμε ότι πρέπει να γίνει μια επίδειξη, θα κάνουμε μια επίδειξη. Μπορεί να είναι σε ένα ή δύο χρόνια, ή σε τρεις μήνες. Αλλά μόνο όταν νιώθω ότι υπάρχει κάτι να πω μέσα στο δικό μου brand", δήλωσε ο σχεδιαστής), το προσωρινό κλείσιμο καταστημάτων στο Λονδίνο και το Μιλάνο για ανακαίνιση, το άνοιγμα νέων καταστημάτων στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Παρίσι και ο επανασχεδιασμός του jwanderson.com. Στη νέα εποχή JW Anderson θα υπάρχει μία αυξημένη εστίαση στη χειροτεχνία και θα προωθούνται πρωτότυπα προϊόντα καθημερινής χρήσης όπως έπιπλα, σετ τσαγιού, εργαλεία κήπου, διακοσμητικά από γυαλί Murano, χρυσές αλυσίδες κ.ά, σε συνεργασία με εταιρεία με τις οποίες συνεργάζεται χρόνια ο Anderson. 

Αυτό ουσιαστικά το οποίο σκοπεύει να δημιουργήσει ο Jonathan Anderson είναι ένα ολοκληρωμένο lifestyle brand, στο οποίο η μόδα θα παίζει και πάλι ρόλο αλλά όχι όπως παλιά. Η προσέγγιση στην παραγωγή ρούχων θα είναι πιο αργή σε σχέση με παραδοσιακό σύστημα μόδας. "Αν παρουσιάσουμε ένα νέο πουλόβερ, τότε θα λανσάρουμε ένα διαφορετικό χρώμα μόνο όταν χρειαστεί", δήλωσε ο Anderson στο WWD. Στην ίδια συνέντευξη, θα πει επίσης για τη νέα κατεύθυνση του  JW Anderson"Θέλησα να επαναπροσδιορίσω το δικό μου brand. Όταν το ξεκίνησα, είχα μόλις βγει από το πανεπιστήμιο, είχα δουλέψει στις βιτρίνες της Prada. Ήμουν πιο αγχώδης… Όταν έκλεισα τα 40 πέρυσι, αποφάσισα ότι ήθελα να αλλάξω το brand. Και ήθελα κατά κάποιον τρόπο να καταλάβω, "Ποιος είμαι σήμερα;"".

Διαβάστε Επίσης