Τα 10 πιο αναπάντεχα beauty trends του 2020

Από την αύξηση των αναζητήσεων για τη ρετινόλη, μέχρι τα edgy buzzcuts που έγιναν τάση λόγω του κλεισίματος των κομμωτηρίων.

Ανάμεσα στην πανδημία, τα lockdowns, τις αμερικανικές εκλογές και τις πορείες για το Black Lives Matters, η καθημερινότητα άλλαξε πλήρως, επιβάλλοντας μια "νέα κανονικότητα", που με τον καιρό -καλώς ή κακώς- έχει αρχίσει να φαντάζει φυσιολογική. Το αποτέλεσμα ήταν να αναδειχθούν νέες τάσεις στην ομορφιά το 2020, που κάλυπταν την επιθυμία για εκτόνωση συναισθημάτων και ανταποκρίνονταν στις ανάγκες της ζωής στο σπίτι. Οι φετινές δημοφιλέστερες αναζητήσεις ομορφιάς στο Google άλλωστε είχαν περισσότερο εκπαιδευτικό, παρά ψυχαγωγικό, σε αντίθεση με τις άλλες χρονιές, μαρτυρώντας μια νέα ανάγκη διεύρυνσης των beauty skills. 

Ακολουθούν μερικά από τα πιο αναπάντεχα beauty trends του 2020

Buzzcut

Με τα κομμωτήρια να είναι κλειστά για το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, τα edgy buzzcuts έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή. Οι λόγοι ήταν δύο: Πολλές γυναίκες επέλεξαν το συγκεκριμένο στιλ γιατί απαιτεί μηδαμηνό styling και "συντήρηση", ενώ άλλες βρήκαν τον εγκλεισμό στο σπίτι την κατάλληλη ευκαιρία να κάνουν μια νέα αρχή με τα μαλλιά τους, κόβοντάς τα όλα προκειμένου να μακρύνουν λαμπερά και υγιή. 

Μάσκες Προσώπου

Η πλειονότητα των γυναικών βρήκε στο πρώτο lockdown την τέλεια ευκαιρία για self pampering. Με την maskne, το νέο είδος ακμής που προέκυψε από την εκτεταμένη χρήση προστατευτικής μάσκας, να είναι το hot beauty topic της χρονιάς, η περιποίηση της επιδερμίδας έγινε πιο σημαντική από ποτέ. Αναπόσπαστο κομμάτι κάθε spa day ήταν φυσικά οι ενυδατικές μάσκες προσώπου κάθε είδους, που χάριζαν μια αίσθηση πολυτελούς περιποίησης στο σπίτι.

Political Beauty

Το σύνθημα "Vote" που τόσο αγάπησε η βιομηχανία της μόδας την περίοδο των αμερικανικών εκλογών, λατρεύτηκε και από εκείνη της ομορφιάς με brands να λανσάρουν "Vote” acne patches, αλλά και κραγιόν με μηνύματα πολιτικού περιεχομένου, όπως το  F*ck Kavanaugh, σε συνεργασία με οργανώσεις που στόχευαν στην ενθάρρυνση των ψηφοφόρων να πάνε στις κάλπες. 

Ρετινόλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με το Cult Beauty, οι πωλήσεις προϊόντων μακιγιάζ μειώθηκαν, αλλά οι πωλήσεις προϊόντων περιποίησης αυξήθηκαν κατά 157% με το Google να καταγράφει σχεδόν 1.000.000 αναζητήσεις για τον όρο "ρετινόλη" το καλοκαίρι, αριθμός διπλάσιος από εκείνος της περασμένης χρονιάς. Με την maskne να αποτελεί ένα από τα κυριότερα skincare προβλήματα με τα οποία χρειάστηκε να έρθουν αντιμέτωπες εκατομμύρια γυναίκες φέτος, καμία εντύπωση δεν προκαλεί το γεγονός ότι αυτό το τόσο ισχυρό αντιγηραντικό συστατικό, με θετικά αποτελέσματα τόσο στις ώριμες, όσο και στις ακνεϊκές επιδερμίδες, απέκτησε τόσους πολλούς νέους θαυμαστές. 

Skincare Gadgets

Καθώς τα κέντρα αισθητικής ήταν κλειστά για το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς, πολλές γυναίκες θέλησαν να πάρουν την περιποίηση της επιδερμίδας τους στα χέρια τους, επενδύοντας σε skincare gadgets, που μιμούνται τις θεραπείες στα γραφεία των skin experts. Συσκευές για καθαρισμό και φωτοθεραπεία, καθώς και microcurrent gadgets ήταν μόνο μερικές από τις νέες προσθήκες στο at home skincare menu.

Ροζ Μαλλιά

Με τις βαφές στο σπίτι να έχουν γίνει ανάρπαστες και να εξαφανίζονται από τα ράφια των super markets, θα περίμενε κανείς πως οι φυσικές ξανθές και καστανές αποχρώσεις θα ήταν εκείνες που θα γίνονταν sold out. Κι όμως τα γεγονότα διέψευσαν τις προβλέψεις, καθώς η καραντίνα ανέδειξε τη ροζ απόχρωση σε μία από τις κορυφαίες τάσεις στα μαλλιά για το 2020. Μερικές από τις celebrities που υιοθέτησαν την τάση, θέλοντας να δώσουν μια νότα αισιοδοξίας στην καθημερινότητά τους ήταν οι Lady Gaga, Kaia Gerber και Valentina Ferragni.

DIY Beauty

Με τις βόλτες στα μαγαζιά και τις επισκέψεις στα κομμωτήρια και nails salons να είναι από ελάχιστες μέχρι μηδαμινές, οι αναζητήσεις για diy συνταγές ομορφιάς εκτοξεύθηκαν στις μηχανές αναζήτησης, ενώ πολλοί celebrities έσπευσαν να μοιραστούν τις δικές τους αγαπημένες μέσω social media. Οι σπιτικές μάσκες προσώπου και μαλλιών, αλλά και το at home manicure ήταν μερικά από τα hot topics του 2020.

Σκουρόχρωμες Ρίζες

Οι πιο τολμηρές πειραματίστηκαν με box dyes στο σπίτι, ενώ οι λιγότερο ριψοκίνδυνες είδαν το φυσικό χρώμα των μαλλιών τους να γίνεται ολοένα και πιο εμφανές στις ρίζες τους. Αυτό αποφασίστηκε καθολικά πως για φέτος δεν θα αποτελεί δείγμα αμέλειας της φροντίδας των μαλλιών, αλλά τάση. Έτσι οι σκουρόχρωμες ρίζες, που χαρίζουν edgy χαρακτήρα σε κάθε εμφάνιση σκαρφάλωσαν στην κορυφή της λίστας με τα hair trends της χρονιάς. 

White Hair, Don't Care

Εξίσου δημοφιλή έγιναν και τα λευκά μαλλιά, που πολλές γυναίκες αγκάλιασαν, ενώ δεν ήταν λίγες και οι celebrities που έδειξαν στους ακόλουθούς τους τις γκρίζες τρίχες τους μέσω Instagram, γίνοντας πιο relatable από ποτέ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Salma Hayek που τις χαρακτήρισε "οι γκρίζες τρίχες της σοφίας".

Έμφαση στα Μάτια

Με την προστατευτική μάσκα να έχει γίνει το πιο hot -και απαραίτητο- αξεσουάρ της χρονιάς, το ενδιαφέρον στρέφεται στα μάτια, που αναλαμβάνουν το βαρύ έργο του να μεταφέρουν τα συναισθήματα που το στόμα πλέον αδυνατεί. Οι πωλήσεις των κραγιόν έπεσαν κατακόρυφα, με την έμφαση να δίνεται στα μάτια, με ιδιαίτερα bold eye looks. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το μακιγιάζ των μοντέλων στο πιο πρόσφατο show του οίκου Dior. Ο Peter Philips, δημιουργικός διευθυντής και διευθυντής εικόνας του μακιγιάζ Dior, για να δημιουργήσει ένα έντονο γραφιστικό αποτέλεσμα και να δώσει έμφαση στα μάτια, σχημάτισε μια γραμμή eyeliner κατά μήκος της άνω και κάτω γραμμής των βλεφαρίδων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ