Η Kate Moss και η Twiggy "συναντιούνται" στην πιο ροζ καμπάνια ομορφιάς

Όταν το fashion και beauty icon των 60s συνάντησε το θρυλικό supermodel των 90s.

Supermodels, trend setters, rule breakers: Πολλά είναι τα κοινά των Kate Moss και Twiggy, οι οποίες συνεργάζονται για πρώτη φορά για τις ανάγκες της νέας καμπάνιας της Charlotte Tilburry.

Η καμπάνια που ένωσε δύο θρυλικές trend setters

Τα δύο icons, που επηρέασαν με διαφορά τριών δεκαετιών με το δικό τους τρόπο τη βιομηχανία της ομορφιάς και της μόδας, πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια για τη best-selling σειρά Pillow Talk, ανάμεσα σε άλλες μούσες της Tilburry, όπως τα μοντέλα Jordan Dunn και Megan Rutherford και η pop star Ceval.

Η επιλογή της Kate Moss για τη συγκεκριμένη καμπάνια δεν ήταν τυχαία. Όπως έχει πει στο παρελθόν η Tilbury, ήταν η μούσα της στη δημιουργία της εμβληματικής σειράς προϊόντων μακιγιάζ, ενώ ήταν και μία από τις πρώτες celebrities που την εμπιστεύτηκαν, φορώντας τα προϊόντα του brand της στο κόκκινο χαλί. 

"Είμαι ενθουσιασμένη που δούλεψα ξανά με την αγαπημένη μου φίλη Charlotte πάλι. H Charlotte και εγώ έχουμε συνεργαστεί για χρόνια σε αμέτρητες φωτογραφίσεις, καμπάνιες και fashion shows και πάντα διασκεδάζουμε πολύ”, είπε για τη συνεργασία της με τη celebrity makeup artist και enterpreneur η 48χρονη Moss.

Η Twiggy από την άλλη με την mignonne σιλουέτα, τις δραματικές βλεφαρίδες και το pixie κούρεμά της αποτελεί το δίχως άλλο μία από τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες των Swinging Sixties. Μπορεί πλέον το pixie cut της να έχει δώσει στη θέση του σε ένα πολύ κομψό μακρύ καρέ με αφέλειες, ωστόσο οι έντονες βλεφαρίδες -στην πιο σύγχρονη εκδοχή τους- εξακολουθούν να αποτελούν χαρακτηριστικό γνώρισμά της, κάτι που ενθουσίασε την Tilburry.

"Το μακιγιάζ ήταν πάντα ένα σημαντικό μέρος του πως φαίνομαι- από τα 60s μέχρι το σήμερα- ειδικά το μακιγιάζ ματιών. Έχει αλλάξει μέσα στα χρόνια αλλά δεν νιώθω πλήρως ντυμένη χωρίς μακιγιάζ στα μάτια", δήλωσε η 72χρονη Twiggy για την απόφασή της να συμμετέχει στην καμπάνια.

Διαβάστε Επίσης