Genderless Skincare | Το μέλλον της περιποίησης της επιδερμίδας δεν έχει φύλο

Πώς η Rihanna με το Fenty Skin ανατρέπει για μία ακόμα φορά τα δεδομένα στο χώρο της ομορφιάς.

Η νόρμα ήταν τα skincare counters να είναι χωρισμένα στα δύο: Από τη μία πλευρά πολύχρωμα μπουκάλια με φλοράλ αρώματα και γυναικείες πινελιές και από την άλλη σχεδόν αδιάφορες συσκευασίες, συνήθως γκρι ή μαύρου χρώματος που υποδήλωναν αρρενωπότητα. Πλέον οι δύο πλευρές συγκλίνουν και αντί για διαχωρισμό μεταξύ των φύλων, βλέπουμε κομψά, unisex προϊόντα περιποίησης που προορίζονται για όλους

Μετά την άνθιση της gender-neutral μόδας, τα genderless προϊόντα περιποίησης προσώπου έρχονται να επιβεβαιώσουν την πρόβλεψη ότι το μέλλον είναι ανδρόγυνο ή έστω λιγότερο καθορισμένο από το φύλο. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στο παρελθόν η περιποίηση της ανδρικής επιδερμίδας αποτελούσε ένα από τα μεγαλύτερα taboo, καθώς η υιοθέτηση μιας skincare ρουτίνας θεωρείτο ένδειξη μειωμένου ανδρισμού. Πλέον ολοένα και περισσότεροι άνδρες κατανοούν από νεαρή ηλικία την ανάγκη περιποίησης της επιδερμίδας τους προκειμένου να απολαμβάνουν μια λαμπερή, λεία και νεανική όψη. 

Διαφορετικό φύλο, διαφορετική ρουτίνα περιποίησης;

Στην πραγματικότητα η επιδερμίδα των γυναικών παρουσιάζει ορισμένες διαφορές σε βιολογικό επίπεδο από εκείνη των ανδρών. Η ειδοποιός διαφορά έγκειται στην παραγωγή φυσικών ελαίων. "Οι περισσότεροι άνδρες έχουν αυξημένο αριθμό παχύτερων τριχοθυλακίων και αδένες που παράγουν έλαια ή σμήγμα στο πρόσωπο και το σώμα τους από ό, τι οι γυναίκες ", λέει η δερματολόγος από τη Νέα Υόρκη Dr. Nazarian. "Το δέρμα των ανδρών είναι περίπου 25% παχύτερο λόγω της διέγερσης των ανδρογόνων", λέει η δερματοόγος Marnie Nussbaum. "Οι άνδρες έχουν υψηλότερη πυκνότητα κολλαγόνου που οδηγεί σε μια πιο στιβαρή, πιο ανορθωμένη εμφάνιση".

Αυτό δεν σημαίνει ότι το φύλο θα πρέπει να καθορίζει τα προϊόντα που μπαίνουν στο καλάθι σας. Το πιο σημαντικό από όλα είναι ο καθένας να επιλέγει προϊόντα με συγκεκριμένα ενεργά συστατικά, τα οποία να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της δικής του επιδερμίδας.

Η Rihanna ανοίγει το δρόμο για ένα genderless skincare μέλλον

Για μία ακόμα φορά η Rihanna ανατρέπει τα δεδομένα στο χώρο της ομορφιάς και ανοίγει το δρόμο για ένα genderless skincare μέλλον. Με το brand της Fenty Beauty κατάφερε πριν μερικά χρόνια να κάνει τη δική της επανάσταση σε μια βιομηχανία που εδώ και χρόνια απευθύνεται σχεδόν αποκλειστικά σε λευκούς πελάτες, λανσάροντας foundations, πούδρες και concealers σε μια μεγάλη γκάμα αποχρώσεων έτσι ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες κάθε πελάτη. Επιπλέον, σε αντίθεση με άλλα beauty brands, οι καμπάνιες της Fenty μέχρι και σήμερα συνεχίζουν όχι μόνο να αποδέχονται αλλά και να αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα. 

Η Rihanna συνεχίζει την επανάστασή της απέναντι στα κατεστημένα του χώρου της ομορφιάς λανσάροντας το Fenty Skin. Η είδηση έγινε γνωστή την περασμένη εβδομάδα με τα πρώτα προϊόντα να αναμένεται να είναι διαθέσιμα από τις 31 Ιουλίου. Σε μία από τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις της για την προώθηση του νέου brand, η Rihanna ποζάρει πλάι στον rapper A$AP Rocky και γράφει στη λεζάντα: "Σωστά... το @fentyskin είναι και για τους άνδρες! Όποιος και να είσαι, αξίζει να έχεις υπέροχο δέρμα!". Λίγες ώρες μετά, η pop star και beauty mogul ανέβασε ένα σύντομο κλιπ στα social media, στο οποίο φαίνεται ο A$AP Rocky και ο Lil Nas X να ποζάρουν πλάι σε θηλυκά μοντέλα έχοντας πραγματικά απίστευτα λαμπερές και υγιείς επιδερμίδες.

Επιπρόσθετα, το mastermind πίσω από την αυτοκρατορία του Fenty Beauty απάντησε σε ένα tweet ενός fan που υποσχόταν να αλλάξει το όνομά του αν λανσάρει προϊόντα περιποίησης για άνδρες: "Όποιος σου είπε ότι το skincare έχει φύλο, σου είπε ψέματα". 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ