Black Friday | Μια εταιρεία καλλυντικών κλείνει τα καταστήματά της για έναν πολύ σημαντικό λόγο

H βιωσιμότητα και η εκπαίδευση των πελατών αποτελούν τα top θέματα συζήτησης στο χώρο της ομορφιάς.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Μια εταιρεία καλλυντικών δίνει πραγματική διάσταση στο πιο hot topic των ημερών, που δεν είναι άλλο από τη βιωσιμότητα στην ομορφιά. Η Deciem με μότο της "η αφύσικη εταιρεία ομορφιάς", βαδίζει για μια ακόμη φορά στο ρυθμό της εποχής και ανακοινώνει πως θα κλείσει το site και τα καταστήματά της για καλό σκοπό.

"Έκπτωση 23% είναι τώρα διαθέσιμη σε όλα τα προϊόντα από κάθε εταιρεία στο Deciem.com, και σε όλα μας τα καταστήματα σε όλον τον κόσμο. Η έκπτωση θα είναι διαθέσιμη και για τον επόμενο μήνα, οπότε δεν υπάρχει λόγος να βιάζεστε", γράφει η ανακοίνωση που ανέβασε στο Instagram. Η μόνη μέρα που αυτό δεν θα ισχύει η έκπτωση αυτή θα είναι η 29η Νοεμβρίου, η Black Friday δηλαδή. Εκείνη τη μέρα η Deciem αποφάσισε να κλείσει το site και τα καταστήματά της, μποϊκότάροντας έτσι το θεσμό της Black Friday και τον υπερκαταναλωτισμό που αυτός συνεπάγεται.  

"Ο υπερκαταναλωτισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες απειλές για τον πλανήτη και οι ξαφνικές εκπτώσεις μπορούν συχνά να οδηγήσουν σε βιαστικές αγορές, που πηγάζουν από το φόβο του sold out. Δεν θεωρούμε πια ότι η Black Friday είναι μια εκδήλωση, φιλική προς τον πλανήτη ή τον καταναλωτή και, ως εκ τούτου, αποφασίσαμε να κλείσουμε τον ιστότοπό μας και τα καταστήματά μας για λίγο", εξηγεί η εταιρεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα προηγούμενα χρόνια η Deciem είχε λάβει μέρος στην Black Friday, αλλά είχε αποκαλύψει πως πέρυσι τα προϊόντα ξεπούλησαν τόσο γρήγορα, που πολλοί καταναλωτές απογοητεύθηκαν. Καθώς η εταιρεία πιστεύει πως οι αποφάσεις που σχετίζονται με την περιποίηση προσώπου θα πρέπει γίνονται με βάση την εκπαίδευση του καταναλωτή και όχι τον αυθορμητισμό, η νέα της προσέγγιση στοχεύει στην παραχώρηση χρόνου στους καταναλωτές για επαρκή έρευνα πριν την αγορά κάποιου προϊόντος. 

Η αλήθεια είναι ότι πλέον η νοοτροπία των καταναλωτών έχει στραφεί περισσότερο στη λογική του less is more, με τους beauty lovers να προτιμούν να αγοράζουν λιγότερα προϊόντα σε σύγκριση με παλαιότερες χρονιές, που έχουν όμως καλύτερη ποιότητα. Δεν αποκλείεται λοιπόν στο μέλλον κι άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Deciem.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ