Τεχνικές mindfulness που δεν περιλαμβάνουν διαλογισμό

Αν το να κάθεστε σε ένα μαξιλάρι για 20 λεπτά δεν είναι του στυλ σας, υπάρχουν άλλοι τρόποι για να συνδεθείτε με το παρόν.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Το έχετε ξανακούσει: έχει αποδειχθεί ότι ο διαλογισμός βοηθά τους ανθρώπους να διαχειριστούν το άγχος, να βελτιώσουν τη δημιουργικότητά τους και να μειώσουν αρνητικά συναισθήματα. Παρόλο που ο διαλογισμός κάνει σίγουρα καλό στον εγκέφαλό σας, όπως και κάθε μορφή άσκησης, μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση - ειδικά αν δυσκολεύεστε να μείνετε ακίνητη και ήρεμη.

Αν το να κάθεστε σε ένα μαξιλάρι για 20 λεπτά και να εστιάζετε στην αναπνοή σας δεν είναι του στυλ σας, υπάρχουν άλλοι τρόποι για να συνδεθείτε με το παρόν και να βιώσετε τα οφέλη του mindfulness.

Πηγαίντε μια βόλτα. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να κάνετε καθημερινά μια βόλτα στη γειτονιά σας. Μπορείτε να κρατήσετε ένα χαλαρό ρυθμό και να εστιάσετε σε πράγματα που μέχρι πρότινος αγνοούσατε (θυμάστε πόσα προσέξατε γύρω σας κατά τη διάρκεια της καραντίνας;).

Ακούστε μια ωραία μελωδία. Πότε ήταν η τελευταία φορά που ακούσατε πραγματικά μουσική αντί να υπάρχει ως θόρυβος στο παρασκήνιο; Ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε ένα διάλειμμα τριών λεπτών είναι να δώσετε την πλήρη προσοχή σας στο αγαπημένο σας τραγούδι. Ποια όργανα μπορείτε να ακούσετε; Τι σημαίνουν οι στίχοι;

Κάντε κάτι βαρετό. Την επόμενη φορά που θα πλένετε τα πιάτα, θα βουρτσίζετε τα δόντια σας ή θα σιδερώνετε, προσπαθήστε να μην αφήσετε το μυαλό σας να περιπλανηθεί σε τυχαίες σκέψεις για το τι κάνατε εκείνη την ημέρα ή για το τι θα μαγειρέψετε για δείπνο. Αντ 'αυτού, εστιάστε σε όλες τις μικροσκοπικές αισθήσεις της εργασίας.

Περιποιηθείτε τον εαυτό σας. Κάντε στον εαυτό σας ένα δώρο που θα λατρέψει - ένα αγαπημένο σνακ, ένα αφρόλουτρο, ένα μπουκέτο λουλούδια ή ένα φανταχτερό κερί -, και στη συνέχεια εστιάστε στα θετικά συναισθήματα που σας δημιουργεί.

Πείτε ευχαριστώ. Διατηρήστε ένα εύχρηστο σημειωματάριο και γράψτε τρία πράγματα κάθε μέρα για τα οποία είστε ευγνώμων. Μια καλή συμβουλή, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι να σκεφτείτε περισσότερο τους ανθρώπους για τους οποίους είστε ευγνώμων και όχι τα υλικά αγαθά.

Αφεθείτε στον ρυθμό. Επιλέξτε την αγαπημένη σας μουσική και απλά χορέψτε.

Πηγή: Madamefigaro.gr