Bikini detox | Πρόγραμμα αποτοξίνωσης 3 ημερών

Πριν βγείτε στην παραλία, κάντε αυτό το bikini detox και αποκτήστε πιο λεπτή σιλουέτα και δέρμα χωρίς κυτταρίτιδα για να φορέσετε το μαγιό σας με αυτοπεποίθηση.

Η πλούσια ενυδάτωση, οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που περιλαμβάνει η συγκεκριμένη διατροφή η οποία ονομάζεται "bikini detox" θα σας χαρίσουν πιο λαμπερό δέρμα, θα καταπολεμήσουν την κατακράτηση και θα σας βοηθήσουν να χάσεις βάρος χωρίς να νιώσεις "άδεια" από ενέργεια.

Οι βασικές αρχές του bikini detox

Για να δείτε αποτέλεσμα από το bikini detox, θα πρέπει να το υιοθετήσετε για τουλάχιστον τρεις ημέρες. Αν θέλετε εκτός από την κατακράτηση να χάσετε και βάρος, συνεχίστε την detox διατροφή για δύο ή παραπάνω εβδομάδες, με την προϋπόθεση πάντα ότι δεν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας. Για τα κύρια γεύματα της ημέρας διαλέξτε κυρίως από την ομάδα των τροφών που επιτρέπονται στο detox και αποφύγετε εντελώς ή περιορίστε σημαντικά όσες απαγορεύονται. Επιπλέον, προσθέστε στο πρόγραμμά σας αποτοξινωτικούς χυμούς και σούπες με βάση τα λαχανικά που ενυδατώνουν τον οργανισμό και καταπολεμούν την κατακράτηση και την όψη "φλοιού πορτοκαλιού".

Tip: Ο καφές –όπως και το αλκοόλ– δεν έχει θέση στο detox. Αν όμως πίνετε αρκετούς, μην τους κόψετε "μαχαίρι", γιατί μπορεί να έχετε πονοκεφάλους, ναυτία και πεσμένη ενέργεια.

Τι να τρώτε

Φρέσκα λαχανικά: Καρότο, αγγούρι, μαρούλι, μπρόκολο, λάχανο, σπαράγγι, αρακάς, κρεμμύδι, αγκινάρα, σπανάκι, γλυκοπατάτα και όλα τα μυρωδικά.

Φρέσκα φρούτα εποχής.

Σπόροι και ξηροί καρποί: Ανάλατα και ωμά καρύδια, αμύγδαλα, βραζιλιάνικα καρύδια, φιστίκια, κολοκυθόσποροι, ηλιόσποροι, σουσάμι και σπόροι chia.

Σιτηρά χωρίς γλουτένη: Καστανό ρύζι, κεχρί και κινόα.

Όσπρια: Ρεβίθια, φασόλια και φακές.

Πρωτεΐνη: Ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα, αβγό, αρνί και κατσίκι.

Ροφήματα: Αφέψημα βοτάνων, πράσινο τσάι, φυτικό γάλα χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Επιπλέον: Θαλασσινό αλάτι με μέτρο, εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο ψυχρής έκθλιψης, μηλόξιδο, μέλι, ταχίνι, άλειμμα από αμύγδαλα και κάσιους.

Τι να αποφεύγετε

Όσο κάνετε το bikini detox, προσπαθήστε να αποφύγετε ή να μειώσετε σημαντικά τις παρακάτω τροφές. Στη συνέχεια, επαναφέρετέ τες στη διατροφή σας σταδιακά, φροντίζοντας να τις καταναλώνετε σε μικρή ποσότητα και όχι τακτικά.

Σιτηρά με γλουτένη: Προϊόντα από βρώμη, σίκαλη και σιτάρι.

Πρωτεΐνη: Μοσχάρι, χοιρινό, οστρακοειδή, αλλαντικά.

Γαλακτοκομικά: Γάλα, γιαούρτι, τυρί και βούτυρο.

Σάκχαρα: Γλυκά, σοκολάτα, μαρμελάδες και γενικά ό,τι περιέχει ζάχαρη.

Συσκευασμένες τροφές: Τροφές σε κονσέρβα, προμαγειρεμένες, καταψυγμένες, πατατάκια και δημητριακά πρωινού.

Επεξεργασμένες τροφές: Λευκό ρύζι, λευκό ψωμί, μπισκότα, αρτοποιήματα.

Fast food: Τηγανητές τροφές, έτοιμα μπιφτέκια.

Ροφήματα: Αλκοόλ, καφές, μαύρο τσάι, αναψυκτικά, έτοιμοι χυμοί.

Επιπλέον: Επιτραπέζιο αλάτι, μαργαρίνη, φιστικοβούτυρο, συσκευασμένα ντρέσινγκ και σάλτσες, τεχνητά χρώματα, αρώματα, πρόσθετα, ενισχυτές γεύσης και υδρογονωμένα λιπαρά.

Να θυμάστε:

- Πίνετε τουλάχιστον δύο λίτρα νερό την ημέρα.

- Απόφυγετε το αλκοόλ.

- Όποτε είναι εφικτό, φραοντίστε να επιλέγετε βιολογικά φρούτα και λαχανικά.

- Ααυξήστε τη σωματική δραστηριότητα. Το ποδήλατο, το δυναμικό περπάτημα και το κολύμπι είναι πολύ καλές μορφές άσκησης αυτή την εποχή του χρόνου.

Πηγή: Madamefigaro.gr