Ασκήσεις yoga κατά του άγχους και του στρες

Επιλέξτε το κατάλληλο yoga sequense για εσάς, ανάλογα με το χρόνο που έχετε στη διάθεση σας και το επίπεδο σας.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως η άσκηση, γενικότερα, καταπολεμά το άγχος και το στρες κι αν έχετε ασκηθεί μερικές φορές στη ζωή σας, είμαστε σχεδόν σίγουρες πως μπορείτε να πείτε το ίδιο.

Ωστόσο, το πιο πρακτικό είδος άσκησης που θα σε βοηθήσει να μειώσετε το άγχος σας είναι σίγουρα η yoga, αφού δε χρειάζεσαι ειδικό εξοπλισμό – ούτε καν να βγείτε από το σπίτι σας. Επιπλέον, η yoga εστιάζει με έναν μοναδικό τρόπο στην αναπνοή και το πνεύμα, με αποτέλεσμα να σε βοηθά να κατευνάσετε τις σκέψεις σας.

Αν δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση ήρθε η ώρα να δώσετε μια ευκαιρία, διαλέγοντας κάποιο από τα παρακάτω βίντεο που εστιάζουν σε ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση και μείωση του άγχους. Διαλέξτε εκείνο που σας ταιριάζει ανάλογα με τον ελεύθερο χρόνο που έχετε και το επίπεδο σας στη γιόγκα:

Πηγή: Shape.gr