Οι τροφές που πρέπει να βάλετε στο πρωινό γεύμα για υγιές και λαμπερό δέρμα

Προσθέστε τις παρακάτω τροφές στο πρωινό γεύμα για υγιές και λαμπερό δέρμα.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Συνεργάστηκε η δρ Αμαλία Τσιατούρα, δερματολόγος και επιστημονική διευθύντρια της Cosmetic Derma Medicine (www. cosmeticdermamedicine.gr).

Έχετε λαχανικά; Χρησιμοποιήστε τα

Μια ιδιαίτερα καλή επιλογή είναι τα σκούρα πράσινα λαχανικά, όπως το σπανάκι, γεμάτα με φυτοθρεπτικά συστατικά, τα καροτενοειδή, που διατηρούν το δέρμα σφριγηλό. Μελέτες δείχνουν πως αυτά τα φυτικά χημικά μπορεί, επίσης, να δώσουν στο δέρμα σας ένα ελαφρύ καλοκαιρινό χρώμα, με μηδενικές φθορές από τον ήλιο. Δοκιμάστε το: "Προσθέστε κομμένο σπανάκι στην ομελέτα ή χτυπήστε το μαζί με kale, δυόσμο, ανανά και νερό καρύδας, για να φτιάξετε έναν τροπικό πράσινο χυμό" προτείνει η Lisa Drayer, RD, συγγραφέας του The Beauty Diet.

Διαβάστε τη συνέχεια στο shape.gr