Στα βήματα της Gwyneth Paltrow | Η Dua Lipa λανσάρει το δικό της lifestyle brand

Η ποπ σταρ επιθυμεί να βοηθήσει τους φαν της να οργανώσουν τη ζωή τους αλλά και να μοιραστεί μαζί τους σημαντικές πληροφορίες.

Το 2021 ήταν σίγουρα η χρονιά της Dua Lipa, αφού ύστερα από την εντυπωσιακή της εμφάνιση στα Brit Awards, την καμπάνια του οίκου Versace, την πασαρέλα με τις ευλογίες της Donatella και το ντεμπούτο της στον κινηματογράφο, ανακηρύχθηκε επάξια στο απόλυτο είδωλο. Η ίδια, όμως, φαίνεται πως δεν σταματά πουθενά, καθώς εκτός της παγκόσμιας περιοδείας για την οποία προετοιμάζεται, στις αρχές του 2022 θα λανσάρει και επίσημα το νέο lifestyle brand της.

Διαβάστε Επίσης

Στα χνάρια της Gwyneth Paltrow, η Lipa ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Service95, μιας υπηρεσίας στιλ, πολιτισμού και lifestyle που η ίδια περίμενε για καιρό να κάνει πραγματικότητα. Όπως δήλωσε ένα από τα χόμπι της είναι να δημιουργεί λίστες με πράγματα που αγαπάει. Για παράδειγμα στο κινητό της έχει λίστες με εστιατόρια, ξενοδοχεία, τραγούδια και beauty συμβουλές, τις οποίες θα προσφέρει στους φαν της, που θα κάνουν εγγραφή στο newsletter της. 

Και έτσι θα λειτουργεί, μέσω εβδομαδιαίων ενημερώσεων σχετικά με τις προτάσεις που έχει η Lipa να κάνεις στο κοινό της. Η ίδια το βλέπει ως επέκταση του λογαριασμού της στο Instagram, με το website της να δίνει την ευκαιρία σε όλους να βρίσκουν αυτό που ψάχνουν. 

Παράλληλα, πέρα από τα newsletter, μέσω του site της θα ξεκινήσει και μία σειρά podcast, στα οποία θα έχει κάποιον διάσημο καλεσμένο, από τον οποίο θα παίρνει συνέντευξη. "Για τους νέους ανθρώπους, βλέποντας τις ειδήσεις μπορεί να γίνει λιγάκι έντονο. Θες να βοηθήσεις, όμως δεν ξέρεις πώς. Θέλω να δώσω στους νέους ανθρώπους τα εργαλεία να κάνουν τη διαφορά" είπε χαρακτηριστικά η ποπ σταρ. Επιπλέον, από το site της δεν θα λείψει η προσωπική της γραφή, με κείμενα που θα αναφέρονται στο τι κάνει αυτή τη στιγμή, αλλά και τι ανακάλυψε τον τελευταίο καιρό, όσο και δυναμικά άρθρα από σημαντικές φωνές.

Διαβάστε Επίσης