Μετά το ανθοπωλείο του Jacquemus άλλο ένα μεγάλο fashion brand επιχειρεί να προσφέρει στο κοινό κάτι περισσότερο από ρούχα και αξεσουάρ. O οίκος Louis Vuitton διαμόρφωσε την ιστορική μπουτίκ του στην αριστερή όχθη του Σικουάνα έτσι ώστε να δίνει τη δυνατότητα σε όσους την επισκέπτονται να ταξιδέψουν, έστω και νοερά. Εκεί διατίθενται περισσότεροι από εκατό τίτλοι των εκδόσεων Louis Vuitton, ανάμεσά τους τα φωτογραφικά άλμπουμ City Guide, Travel Books και Fashion Eye, αλλά και βιβλία για την τέχνη, τη διακόσμηση, τη μόδα, τη αρχιτεκτονική, το ντιζάιν από εκδότες από όλο τον κόσμο.
Η σχέση ανάμεσα στον οίκο και το βιβλίο είναι στενή και ξεκινά από πολύ παλιά, τότε που ο εγγονός του ιδρυτή του και αληθινός βιβλιοφάγος ,Gaston Louis Vuitton, σκέφτηκε να βάλει αίθουσα ανάγνωσης μέσα το κατάστημα της Champs-Élysées το 1914, ενώ ίδρυσε αναρίθμητες λέσχης ανάγνωσης και δημιούργησε είδη αποσκευών ειδικά σχεδιασμένα για να μπορεί να μεταφέρει κανείς βιβλία και γραφομηχανές . Το 2019, ο Virgil Abloh , καλλιτεχνικός διευθυντής του Louis Vuitton , εγκαινίασε το pop up βιβλιοπωλείο Louis Vuitton στην Place Dauphine στο Παρίσι με σπάνια βιβλία και περιοδικά.
Το νέο pop up book store που φιλοξενείται στη μπουτίκ του Saint-Germain-des-Prés, στην καρδιά της γαλλικής πρωτεύουσας θα είναι ανοιχτό επ’ αόριστον.