H Camera Nazionale della Moda Italiana, η διοργανώτρια αρχή της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, έδωσε στη δημοσιότητα ένα πρώτο πρόγραμμα με τα shows που θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο στην ιταλική πρωτεύουσα της μόδας. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται 67 physical shows, από τα οποία ξεχωρίζουν οι εκείνα των νέων καλλιτεχνικών διευθυντών, αλλά και η επιστροφή γνωστών designer brands.
Ανάμεσα στους creative directors που κάνουν το ντεμπούτο τους στο Μιλάνο, ξεχωρίζει ο Marco de Vincenzo, που ανέλαβε τα ηνία του ιστορικού οίκου Etro τον Ιούνιο, και θα παρουσιάσει το show του σε τοποθεσία στα περίχωρα της πόλης στις 23 Σεπτεμβρίου. Νωρίτερα την ίδια μέρα, θα παρουσιάσει τη συλλογή του για τον οίκο Missoni o Filippo Grazioli, o οποίος ανέλαβε καθήκοντα το Μάρτιο. Αυτό θα είναι το πρώτο catwalk του σχεδιαστή, ο οποίος έχει ήδη δώσει μία γεύση της δουλειά του για τον οίκο μέσα από τη resort και την ανδρική κολεξιόν, αλλά χωρίς "ζωντανό" show.
Άλλο ένα πολυαναμενόμενο ντεμπούτο είναι αυτό του Βρετανού ανερχόμενου σχεδιαστή Maximilian Davis, ο οποίος ανέλαβε creative director του οίκου Salvatore Ferragamo τον Μάρτιο. Το show είναι προγραμματισμένο για τις 24 Σεπτέμβρη. Την ίδια μέρα, στα runways επιστρέφει και το brand Bally, το οποίο παραδοσιακά πραγματοποιούσε απλές παρουσιάσεις, και μάλιστα αυτή η επιστροφή συνδυάζεται και με την ανάθεση σε νέο creative director, τον Rhuigi Villaseñor, τον μεγαλωμένο στο Los Angeles Φιλιππινέζο σχεδιαστή που βρίσκεται πίσω από το brand R H U D E. Η μέρα θα κλείσει με το event που έχει προγραμματίσει ο οίκος Moncler για την επέτειο των 70 χρόνων λειτουργίας του.
Στα runways επιστρέφουν επίσης ο Antonio Marras, η Stella Jean και το Vivetta, ενώ ο Matty Bovan αφήνει το Λονδίνο για να παρουσιάσει τη συλλογή του στο Μιλάνο, έχοντας τη στήριξη των Dolce&Gabbana.
Όσο για τους οίκους Diesel και Fendi, ο πρώτος έχει προγραμματίσει ένα show που θα είναι ανοιχτό στο κοινό, ενώ ο δεύτερος θα παρουσιάσει κανονικά τη Spring 2023 συλλογή του στο Μιλάνο, παρά το ότι έχει προγραμματίσει να γιορτάσει τα 25 χρόνια της Baguette στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, που θα έχει προηγηθεί.