Τα τριμηνιαία reports του The Lyst, της δημοφιλούς fashion tech εταιρείας και του shopping app, που συγκεντρώνει data από τις αναζητήσεις των χρηστών της και τις αγορές τους για τα brands, έχουν γίνει κάτι σαν βαρόμετρο των αγοραστικών συνηθειών του πλανήτη. Με πάνω από 200 εκατομμύρια χρήστες ετησίως, το The Lyst Inditex φέρνει μια πολύ ξεκάθαρη εικόνα για τα hot brands και τα hot προϊόντα κάθε τριμήνου.
Το πρόσφατο report της καλύπτει τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο (Q3), στη διάρκεια των οποίων διεξήχθησαν τόσο η Haute Couture του Παρισιού όσο και οι RTW Εβδομάδες Μόδας, και είναι αρκετά αποκαλυπτικό για το πως αυτές επηρέασαν τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Σύμφωνα, λοιπόν, με το report, στην κορυφή της λίστας με τα πιο επιδραστικά brands του τριμήνου βρίσκεται ο οίκος Gucci και ακολουθούν οι οίκοι Prada και Valentino. Την τριάδα ακολουθεί ο οίκος Balenciaga, ενώ τη δεκάδα των hot brands του τριμήνου συμπληρώνουν οι οίκοι Miu Miu, Dior, Fendi, Diesel, Louis Vuitton, Versace.
Οι Ιταλικοί οίκοι και τα brands έχουν εμφανώς μία τεράστια δυναμική, αν συνυπολογίσει κανείς και αυτούς που ακολουθούν στη δεκάδα: στη θέση 11 βρίσκεται η Bottega Veneta και στη θέση 12 οι Dolce&Gabbana. Την 20άδα ολοκληρώνουν οι οίκοι Saint Laurent, Loewe, Nike, Jacquemus, Moncler, Adidas, Burberry, Off-White.
Οι αναζητήσεις για την Prada αυξήθηκαν κατά 44% μέσα στο τρίμηνο, φέρνοντας τον οίκο στη δεύτερη θέση της λίστας, τη μεγαλύτερη που έχει λάβει ποτέ στο The Lyst Index και αυτό χάρη στο logo tank top του και άλλα αξεσουάρ του που έγιναν δημοφιλή μέσα στο καλοκαίρι. Το "αδελφάκι" του, ο οίκος Miu Miu, βρέθηκε από την 7η στην 5η θέση χάρη ασφαλώς στα σούπερ μίνι του, ενώ τα ballet flats του οίκου αναδείχτηκαν στο πιο hot προϊόν του τριμήνου.
Η παρουσία της Paris Hilton στο catwalk του Versace, από την άλλη απογείωσε τις αναζητήσεις για το brand κατά ...2000%, ενώ οι Dolce & Gabbana ανέβηκαν τρεις θέσεις στην κατάταξη μετά τη συνεργασία τους με την Kim Kardashian στην τελευταία κολεξιόν που παρουσίασαν. Η Bottega Veneta ανέβηκε έξι θέσεις με την Kalimero bag που παρουσίασε ο Matthieu Blazy στη συλλογή ντεμπούτο του για τον οίκο, ενώ οι fashion fans αποθέωσαν τη δεύτερη συλλογή του στα social media.
Το μοναδικό ανεξάρτητο brand στην 20άδα των hot brands είναι ο Jacquemus, που η δημοφιλία του διαρκώς ανεβαίνει χάρη και στην πολύ προσωπική σχέση που έχει καλλιεργήσει με τους πελάτες του αφού δεν διστάζει ακόμα και να μοιραστεί τις εικόνες του γάμου του από τα social media.