Πρωινό smoothie bowl με μπανάνα και φράουλα

Για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με τον πιο θρεπτικό τρόπο.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεκινήσετε τη μέρα σας είναι ένα smoothie, δηλαδή  αναμεμειγμένα λαχανικά και φρούτα με νερό.

Σε αντίθεση με τους χυμούς, τα smoothies διατηρούν όλες τις φυτικές ίνες των φρούτων με αποτέλεσμα να είναι ακόμα πιο θρεπτικά, κάτι που αποτελεί και μεγάλο πλεονέκτημά τους αλλά και έναν λόγο που έχουν γίνει τόσο δημοφιλή.

Τα smoothie bowls σού δίνουν ένα έξτρα μπουστάρισμα υγείας, αφού με την προσθήκη των toppings, όπως φρούτα, ξηρούς καρπούς ή σπόρους, γίνονται ακόμα πιο θρεπτικά (αλλά και πιο χορταστικά). Έτσι, μιας και αποτελούν ένα ολοκληρωμένο γεύμα και περιέχουν όλα εκείνα τα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου, μπορείς να τα καταναλώσεις ως πρωινό γεύμα και όχι ως σνακ.

Εδώ, θα βρείτε ένα νόστιμο smoothie bowl, που είναι πανεύκολο να φτιάξετε αυτή την περίοδο μιας και είναι η εποχή της φράουλας και μπορείς να τη βρείτε παντού φρέσκια.

Πρωινό smoothie bowl με μπανάνα και φράουλα

Υλικά: 

1 μπανάνα

1 κούπα φράουλες

μισό ποτήρι νερό

Για toppings:

μερικές φέτες φράουλας

μερικές φέτες μπανάνας

flakes αμυγδάλου

σπόρους chia

Εκτέλεση: 

Χτυπήστε στο μπλέντερ τη μπανάνα, τις φράουλες και το νερό μέχρι να γίνει ένα ομοιόμορφο μίγμα. Σερβίρετεσε μπολ και ολοκληρώστε το smoothie με τα toppings.

Πηγή: Shape.gr