Yoga το πρωί | Οι καλύτερες ασκήσεις για ευεξία και ενέργεια

Αποκτήστε ενέργεια και δύναμη το πρωί δοκιμάζοντας γιόγκα.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε yoga το πρωί οι παρακάτω ασκήσεις είναι ιδανικές για να δοκιμάσετε μόλις τεντωθείτε από το πρωινό ξύπνημα:

Στάση του σκύλου

Ξεκινήστε με μια υψηλή θέση push-up. Αφήστε τους γοφούς σας να κατέβουν προς το πάτωμα και το στήθος σας να ανέβει προς τα πάνω καθώς ανεβαίνει και το κεφάλι σας σε όρθια θέση. Προσπαθήστε να κρατήσετε τους μηρούς σας στο πάτωμα σφίγγοντας τους τρικέφαλους. Τα χέρια σας πρέπει να είναι σε ευθεία γραμμή και οι αγκώνες σας δεν πρέπει να βγαίνουν προς τα έξω. Μείνετε σε αυτή τη θέση για ένα λεπτό.

Στάση του πολεμιστή II

Ανοίξτε αρκετά τα πόδια σας κρατώντας τα σταθερά στο έδαφος. Γυρίστε το δεξί σας πόδι προς τα έξω από τη δεξιά πλευρά και στρίψτε ελαφρώς το αριστερό σας πόδι. Σχηματίστε γωνία 90 μοιρών με το δεξί γόνατο, ενώ το αριστερό πόδι παραμένει στην ευθεία. Σηκώστε και τα δυο σας χέρια στο επίπεδο των ώμων. Μην ξεχνάτε να δουλεύετε τους μυς του κορμού σας και να γυρίσετε απαλά το κεφάλι σας, ώστε να είναι στην ίδια ευθεία με το χέρι που είναι τεντωμένο μπροστά. Μείνετε σε αυτή τη θέση για ένα λεπτό.

Στάση της βάρκας

Καθίστε με τα πόδια τεντωμένα μπροστά σας. Τεντώστε τα χέρια σας και σηκώστε τα στο ύψος των ώμων και γείρετε το πάνω μέρος του σώματός σας προς τα πίσω, μέχρι να νιώσετε τους κοιλιακούς μυς να ενεργοποιούνται. Όταν νιώσετε έτοιμη, σηκώστε και τα δύο σας πόδια προς τα πάνω τεντωμένα. Αν δυσκολεύεστε μπορείτε να ξεκινήστε με λυγισμένα γόνατα. Χαλαρώστε τους όμως σας, σηκώστε το στέρνο σας και αναπνεύστε βαθιά. Μείνετε σε αυτή τη θέση για ένα λεπτό.

Πηγή: Shape.gr