Πρόγραμμα γυμναστικής για βελτίωση της στάσης του σώματος

Η Kayla Itsines παρουσιάζει τις αγαπημένες της ασκήσεις για τα χέρια και τους κοιλιακούς, που βοηθούν με τη βελτίωση της στάσης του σώματος.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Η πολύωρη εργασία μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή, μπορεί να προκαλέσει πληθώρα προβλημάτων υγείας, από κακή στάση του σώματος, μέχρι πόνους στην πλάτη και τον αυχένα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Αυστραλή personal trainer και ιδρύτρια της εφαρμογής Sweat, Kayla Itsines, δημιούργησε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που με την ενδυνάμωση των μυών - των βραχιόνων, των ώμων, της πλάτης και του κορμού - , σας βοηθά να έχετε καλύτερη στάση σώματος. Το πρόγραμμα διαρκεί μόλις 14 λεπτά και περιλαμβάνει 6 ασκήσεις, τις οποίες μπορείτε να κάνετε παντού, αφού απαιτούν μόνο το βάρος του σώματός σας.

Είτε δουλεύετε από το σπίτι, είτε έχετε επιστρέψει στο γραφείο μετά την καραντίνα, κάντε ένα 14λεπτο διάλειμμα για να ενδυναμώσετε τους μυς σας και να αυξήσετε παλμούς με το πρόγραμμα γυμναστικής της Kayla Itsines, που θα βρείτε παρακάτω:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ