Πρεμιέρα έκανε στις 24 του Νοέμβρη η πολυαναμενώμενη ταινία "House o Gucci" σε σκηνοθεσία Ridley Scott και πρωταγωνίστρια τη Lady Gaga. Ήδη με την πρεμιέρα της ταινίας, άρχισαν να διαφαίνονται και τα οφέλη για τον οίκο Gucci: οι αγοραστές άρχισαν να αναζητούν τσάντες και ρούχα της επωνυμίας Gucci.
Συγκεκριμένα, η e-commerce πλατφόρμα Lovethesales.com, που συγκεντρώνει προϊόντα από τα e-shops διάφορων brands, αναφέρει σε report της ότι μετά την πρεμιέρα της ταινίας οι αναζητήσεις για τσάντες Gucci παρουσίασαν στην πλατφόρμα της αύξηση 257% σε σχέση με την εβδομάδα πριν την έξοδο της ταινίας στους κινηματογράφους, ενώ οι αναζητήσεις για ρούχα Gucci αυξήθηκαν κατά 73%.
Το γεγονός, βεβαίως, δεν προκαλεί έκπληξη. Ήδη στον Όμιλο Kering, στον οποίο ανήκει ο οίκος Gucci, είχαν προβλέψει ότι το "House of Gucci" θα λειτουργήσει ως "Hallo Effect" ("το φαινόμενο του φωτοστέφανου", όπως αποδίδεται στα ελληνικά) για το brand.
Στο φιλμ συμμετέχουν επίσης πρόσωπα που συνδέονται με τον οίκο, όπως η Salma Hayek, σύζυγος του CEO της Kering, François-Henri Pinault, αλλά και ο Jared Leto, ambassador του οίκου, που συμμετείχε μάλιστα και στο πρόσφατο show στο Los Angeles.

H Lady Gaga, που ερμηνεύει τη Patrizia Reggiani, πρώην σύζυγο του Maurizio Gucci, που καταδικάστηκε για την ενορχήστρωση της δολοφονίας του, εμφανίζεται στην ταινία φορώντας φυσικά δημιουργίες του οίκου, ενώ ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής του brand, είναι υπεύθυνος για πολλά από τα looks της στη διάρκεια του press tour και για τις πρεμιέρες της ταινίας.
