Πώς να εκπαιδεύσετε το μυαλό σας να σταματήσει να αγχώνεται πριν τον ύπνο

Αν το μυαλό σας αδυνατεί να "σβήσει" το βράδυ, αυτές οι συμβουλές θα είναι για εσάς σωτήριες.

Το δωμάτιο είναι σκοτεινό και ήσυχο. Στο μυαλό σας βέβαια κυριαρχεί το χάος. Εδώ και μία ώρα κοιτάτε με άδειο βλέμμα το ταβάνι, σκεπτόμενη το κακόβουλο σχόλιο του συναδέλφου σας το πρωί, αν ξεχάσατε να πατήσετε send σε εκείνο το επείγον email και τι θα φτιάξετε αύριο για φαγητό. Οι ώρες περνούν και το πρώτο πάτημα του snooze έρχετα να επιβεβαιώσει τον φαύλο κύκλο της βραδινής πραγματικότητάς σας: Για μία ακόμα φορά το άγχος σας στέρησε την ξεκούραση που τόσο επιθυμούσατε. Αλήθεια, πού να βρίσεται το off κουμπί του μυαλού;

Την ακριβή "τοποθεσία" του κανείς δεν έχει καταφέρει να βρει, ωστόσο οι παρακάτω συμβουλές είναι οι πιο σίγουροι τρόποι να εκπαιδεύσετε το μυαλό σας να σταματήσει να αγχώνεται πριν τον ύπνο:

Τραβήξτε αλλού την προσοχή σας

Διαβάστε Επίσης

'Η ίδια συνείδηση που δημιούργησε το πρόβλημα, δεν μπορεί να το διορθώσει', γι' αυτό σηκωθείτε και πηγαίντε μια βόλτα ή σηκωθείτε και κάντε κάτι που θα σας 'απομακρύνει' από το συναισθηματικό τμήμα του εγκεφάλου και θα ξυπνήσει τη λογική πλευρά του. Αν νιώθετε πιεσμένη, γράψτε στο ημερολόγιό σας ή κάντε μια μικρή to-do λίστα

Γίνετε η καλύτερη φίλη σας

Ρωτήστε τον εαυτό σας: 'Αν μια φίλη ανησυχούσε έτσι, τι συμβουλή θα της έδινα;' Ξαφνικά, δεν είστε χαμένη μέσα στα συναισθήματά σας -έχετε βγει από αυτά και καθώς αναζητάτε την κατάλληλη συμβουλή, ξυπνάτε τη λογική πλευρά του μυαλού σας.

Μην αφήνετε τα συναισθήματά σας να αιωρούνται

Αν σας απασχολεί για παράδειγμα ο τσακωμός με μία φίλη, γράψτε σε ένα email πώς νιώθετε. Μην το στείλετε. Γράφοντας για τα συναισθήματά σας, θα μειωθεί το άχγος και η στεναχώρια σας και θα μπορέσετε να κοιμηθείτε.

Ορίστε μία ώρα άγχους

Αν κάτι σας απασχολεί -ίσως είπατε κάτι λάθος σε ένα meeting- ορίστε μία ώρα για να στρεσαριστείτε για αυτό. Όταν έρθει αυτή η ώρα, το πιο πιθανό είναι ότι το άγχος θα έχει ξεθυμάνει. 

Χαλαρώστε πριν τον ύπνο

Αν κάτι σας απασχολεί, συζητήστε το με μία φίλη ή το σύντροφό σας νωρίς το βράδυ, έτσι ώστε να μην σας κρατήσει ξάγρυπνη αργότερα. Προσπαθήστε επίσης να μην διαβάζετε τα emails σας πριν πάτρε για ύπνο, έτσι ώστε να μην υπάρχει πιθανότητα να βρείτε κάτι άλλο για να αγχωθείτε. 

Διαβάστε Επίσης