3 φυσικοί τρόποι να αντιμετωπίσετε το άγχος

Επιστημονικά επιβεβαιωμένοι.

Αν το στρες είναι -αναγκαστικό- κομμάτι της ζωής σας, δοκιμάστε αυτούς τους 3 φυσικούς τρόπους να αντιμετωπίσετετο άγχος:

3 φυσικοί τρόποι να αντιμετωπίσετε το άγχος

Χαμομήλι

Ένα φλιτζάνι αφέψημα χαμομηλιού θα σε βοηθήσει να νιώσετε αμέσως πιο χαλαρή και ήρεμη. Μάλιστα έχει βρεθεί πως κάποια συστατικά στο χαμομήλι (Matricaria recutita) έχουν στον οργανισμό σας δράση παρόμοια με ισχυρά ηρεμιστικά φάρμακα. Εκτός από το αφέψημα, μπορείτε επίσης να το πάρεις ως συμπλήρωμα. Συνήθως το συμπλήρωμα χαμομήλι περιέχει 1,2% απιγενίνη (ένα δραστικό συστατικό), μαζί με αποξηραμένα λουλούδια χαμομηλιού. Σε έρευνα από το Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια, ασθενείς με γενικευμένη αγχώδη διαταραχή που πήραν συμπλήρωμα χαμομήλι για οχτώ εβδομάδες είχαν σημαντική μείωση στα συμπτώματα άγχους συγκριτικά με τους ασθενείς που πήραν placebo.

Διαβάστε τη συνέχεια στο shape.gr